Gravid Bf Oktober 2017
Hoppar också in här. Bf 3/10. Ett barn sen innan på snart 4 år och ett missfall i bagaget. Är orolig över ett till missfall. Har dessutom inga symptom. Någon mer som inte känner av något alls?
Hoppar också in här. Bf 3/10. Ett barn sen innan på snart 4 år och ett missfall i bagaget. Är orolig över ett till missfall. Har dessutom inga symptom. Någon mer som inte känner av något alls?
Oroa dig inte för att du inte har några symptom :) alla graviditeter är olika ^^
Jag är mest rädd för att gå länge och sen få veta att det varit dött länge, det hade varit jobbigt :(
26 år, andra barnet beräknat 3/10. Mått illa ett par dagar bara. Ont i bröstvårtorna, gasig och svullen mage. Mina symptom kom i V6-7. Kände ingenting innan och egentligen inte mycket alls nu heller.
Hur gör ni med träningen? Jag körde på rätt hårt innan men styrketräning och mycket löpning. På något sätt så känns det inte alls lika bra längre. Jag vet att det bara är bra att träna men alla säger så olika på vad man kan köra o inte. Har vart Med om ett missfall för ca 3 mån sen och är nog lite extra orolig pga det..