Inlägg från: Vw88 |Visa alla inlägg
  • Vw88

Gravid Bf Oktober 2017

Kul att se fler med BF i Oktober -17 Glad

Jag är idag i v. 4+3 och orolig som få..
    Har tidigare fått MF 3 ggr vad jag vet om.
    2st 2015 och 1 under förra året.

Men denna gången känns det på ett annat sätt och så länge det gör det försöker jag intala mig att det är något bra!

Vill också gärna vara med i FB gruppen om jag får? Syns det att man är med där på FB?

• Vw88
    Hooneydeeew skrev 2017-02-15 12:58:02 följande:
    Nej den är hemlig, skriv i pm till mig vad du heter på fb o hur din omslagsbild ser ut så kan jag lägga till 
    Har skickat PM nu!
  • Vw88
    Lovisanilsson95 skrev 2017-02-15 15:53:16 följande:
    Det är en hemlig grupp! Dvs ingen annan än du ser det :)
    Jätte bra ju! Men om det är någon som bor nära en och känner folk som känner folk, jag hoppas man har den förståelsen att man inte berättar för någon om man sett någon man känner igen :S Det är ju väldigt tidigt för oss alla :)
  • Vw88
    JCW81 skrev 2017-02-16 11:25:55 följande:

Plussade idag, svagt, svagt men ändå. Egentlig testdag på ons, ruvar nu, min första ivf. Bf slutet av oktober.

Grattis!
  • Vw88
    FiaW skrev 2017-02-16 16:54:47 följande:

Jag tycker att det är så fruktansvärt läskigt att värken när livmodern växer känns exakt likadan för mig som när min mens håller på att komma.
    När jag får växtvärk och molvärk blir jag helt panikslagen och tänker att jag har fått ett missfall.

Första gången jag var gravid var jag inte alls lika orolig, då fanns det inte på kartan att jag skulle få missfall. När jag sen ändå fick det vändes hela min värld upp och ner.
    Andra graviditeten slutade också i missfall och då gick jag och oroade mig för det hela tiden.
    Nu när jag plussat igen är jag därför livrädd..
    Vi har försökt i 2,5 år och längtar så efter en liten.

Ni som är oroliga för MF, hur hanterar ni er oro?
    Har ni också "mensvärk" som skrämmer livet ur er?

Hej!
    Förstår helt din oro!

Vi har oxå försökt i 2,5år, men än endast 3MF :(
    Nu är vi gravida igen och allt känns läskigt som du säger, så fort det är växtvärk tror man att det är något på gång.

Jag försöker lugna mig med att inte känna efter så mycket, på något sätt har jag ett helt annat lugn denna gång och känner mig mer "gravid" än de andra gångerna.

Vi ska fixa detta!
  • Vw88
    Morkulla skrev 2017-02-16 18:32:32 följande:

Åh herre gud!

Köpte ett grav test idag och Tänkte prova imorgon men sen växte nyfikenheten över.

Först ett stark rött streck, kände aja jag har druckit vatten och vi får bål försöka igen efter 8 mån, sen tittar jag på stickan och där så kommer ett svagt rött streck fram! <3

Vi ska ha ett oktober barn!!

Grattis!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017