Inlägg från: yennie84 |Visa alla inlägg
  • yennie84

Gravid Bf Oktober 2017

Wohooo. Äntligen får jag joina. Har mest sett på utifrån och hoppats. Plussade för 15 min sen. BF 21/10 om uträkningen stämmer, men det vet man ju aldrig. Är alltså i vecka 5 (4+2). Detta blir vårt 3:e barn, är 32 och bor i Göteborg.

• yennie84
    hallonsaft24 skrev 2017-02-13 08:38:57 följande:

Stort grattis!!!

Jag bor också i Gbg :)

Woho och tack för alla hejarop under tiden
  • yennie84
    Hallonfrossa skrev 2017-02-13 09:15:06 följande:

Blir så glad att se att du äntligen är här :) ????

Ja, tack snälla. Så skönt att slippa analysera tester mer. Nu funderar ju jag på när det är dags att berätta. Måste ju prata med min man först men skulle vilja ställa mig på taket och skriiiiiika ut till hela världen. Vad har ni för planer med att berätta för familj och vänner?
  • yennie84
    Arkiv skrev 2017-02-13 09:41:11 följande:

Hej. Jag plussade i lördags efter första omgången med hormonstimulering. Har ett MA i bagaget i maj 2016. Så detta är väldigt nervöst. Och väldigt tidigt ännu. Finns de någon hemlig grupp på fb ännu? Jag vill gärna vara med. Bf 24/10.

Grattis!
  • yennie84
    mochi skrev 2017-02-13 09:38:05 följande:

Kul med fler Göteborgare! :)

Åh härligt med fler. Var bor ni i denna vackra stad? Jag är majornabo. När har du BF och när tänker ni berätta?
  • yennie84
    Milzii skrev 2017-02-13 11:06:05 följande:

Hej, jag plussade idag, äntligen. BF beräknas 18 Oktober

Hade påbörjat en utredning för ofrivilligbarnlöshet, då jag har försökt i 6 år,

men idag syndes ett till streck, men jag läser på om andra här så fått missfall och blir jätte nervös över det. Men försöker tänka positivt :) 

SÅ roligt för alla här inne! <3

Grattis och välkommen!
  • yennie84
    Bella 89 skrev 2017-02-13 11:56:28 följande:

Plussade igår! Fick ett missfall på nyår så blev lite shockad, speciellt då vi alltid haft svårt att bli gravida. Har beräknat BF någon gång i Oktober, vet inte riktigt då jag ibte haft npn mens sen missfallet. Hoppas det går bättre denna gång, ska på ultraljud i början på Mars för att stilla oron lite. Mitt andra barn, har en dotter som snart är 2.

Grattis till er alla andra med!

Åh grattis till dig!!!
  • yennie84
    LinaJ87 skrev 2017-02-14 13:12:29 följande:

Hej raringar! Hoppar in här jag med. Plussade igår, svagt, och idag "riktigt" med digitalt test. BIM 12 februari. Beräknad BF 21 oktober. Helt underbar känsla! Och livrädd nu vid lunch när det kom blod på pappret, först rosa och sedan rött, men inte mörkrött och inga klumpar. Orolig för MF, men försöker intala mig att det bara är en genombrottsblödning. Någon med erfarenhet av detta?

Hej och grattis!!! Säkert en nidblödning. Samma BF då Wohoo. Blev så sjukt orolig att jag åkte in och köpte ett digitalt test till men det ser ju ut som det ska. Åh kan inte tiden bara skynda sig liiiiite

• yennie84
    LinaJ87 skrev 2017-02-14 14:21:26 följande:

Tack! Och detsamma!

Fast nidblödning? Är väl mellan äl och BIM då ägget fäster? Hoppas på en genombrottsblödning. Och eftersom det redan avtagit/slutat efter bara några timmar har jag börjat slappna av igen.

Samma BF? Så kul! Första barnet för mig, och första försöket. Har du barn sedan tidigare?

Haha. Plussade ju igår, men var tvungen att ta ett digitalt idag för att verkligen bekräfta det. ;)

Önskar också att tiden vill gå lite fortare.

Sorry menade det! Ja slappna av och var glad det enda vi kan göra tänker jag. Jag plussade med digitalt igår med men var tvungen att ta ytterligare ett idag. Haha!

Har faktiskt två barn sedan innan en flicka 8 år och en pojke 5 år. Längtar sååå efter att få berätta för dem!!!
  • yennie84
    LinaJ87 skrev 2017-02-14 14:35:52 följande:

Var egentligen inte så orolig till en början. Sen såg jag hur rädd och besviken min sambo när jag berättade för honom, vilket sålla påverkade mig. Dock skönt att jag är hemma sjuk idag på grund av en rejäl förkylning med halsont och nästäppa. Och sambon ska inte jobba förrän inatt. <3

Åh, så kul att få berätta att de ska få ett syskon! Hur länge ska du vänta?

Vi tänker nog försöka vänta till vecka 12 men det är sååååå svårt
  • yennie84
    Hooneydeeew skrev 2017-02-14 21:10:17 följande:

ja de finns en :) skriv vad du heter till mig :)

Får jag också vara med? Jennie Bengtsson
  • yennie84
    Lina E skrev 2017-02-15 18:37:34 följande:

Hoppar in här :)

Plussade igår på alla hjärtans dag :) väntar nu nr 3 :)

Bf 24/10. Hade ett MA för 4 månader sedan som upptäcktes i v. 13.

Stort grattis till allihopa :)

Stort grattis till dig Wohoo
  • yennie84
    JCW81 skrev 2017-02-16 11:25:55 följande:

Plussade idag, svagt, svagt men ändå. Egentlig testdag på ons, ruvar nu, min första ivf. Bf slutet av oktober.

Oj oj oj vad roligt! Stort grattis!!!!
  • yennie84
    Morkulla skrev 2017-02-16 18:32:32 följande:

Åh herre gud!

Köpte ett grav test idag och Tänkte prova imorgon men sen växte nyfikenheten över.

Först ett stark rött streck, kände aja jag har druckit vatten och vi får bål försöka igen efter 8 mån, sen tittar jag på stickan och där så kommer ett svagt rött streck fram! <3

Vi ska ha ett oktober barn!!

Åhhh underbart! Grattis
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017