Gravid Bf Oktober 2017
Jag plussade idag!!!
Kan inte riktigt ta in det. Först tog jag ett vanligt test som visade ett jättesvagt streck. stack direkt till affären och köpt ett digitalt.
Bim-1 idag och BF 19 oktober.
Jag plussade idag!!!
Kan inte riktigt ta in det. Först tog jag ett vanligt test som visade ett jättesvagt streck. stack direkt till affären och köpt ett digitalt.
Bim-1 idag och BF 19 oktober.
Hoppsan, bilden kom visst inte med.
GRATTIS <3 finns en hemlig grubb på Facebook för oss som har BF oktober. Bf oktober 2017 <3 om du vill vara med o följa oss o vi dig under resan
Det är det!
Vi är alla väldigt tidigt i graviditeten och vill inte att någon ska veta ännu.
Hur gör man när man skickar meddelande? Vill gärna vara med i gruppen.
Jag hittade en till Bf oktober grupp. Kolla det senaste inläggen för att komma med i facebookgruppen.
www.familjeliv.se/forum/thread/77325019-beraknad-forlossning-i-oktober-2017
Hej!
Jag plussade i Onsdags 8/2 efter ett halvårs försök till vårt första barn. Har aldrig riktigt förstått hur när jag hört från vänner att man kan känna på sig att man är gravid utan några symptom men jag gjorde verkligen det. Så jag gjorde ett vanligt clearblue test samma dag som beräknad mens och det var possitivt. Åkte till Apoteket för att köpa ett digitalt test och det visade gravid 1-2 veckor. Känns fortfarande inte som det är sant!
Har enligt min app bf 19/10. Jag har en väldig molande värk precis som mensvärk, jag hoppas på att det bara är växtvärk men man blir ju orolig såklart. Ska ringa bm imorgon tänkte jag. Ska bli super kul att följa er alla!
Wohooo. Äntligen får jag joina. Har mest sett på utifrån och hoppats. Plussade för 15 min sen. BF 21/10 om uträkningen stämmer, men det vet man ju aldrig. Är alltså i vecka 5 (4+2). Detta blir vårt 3:e barn, är 32 och bor i Göteborg.