Inlägg från: vi blir 3 |Visa alla inlägg
  • vi blir 3

Gravid Bf Oktober 2017

Tisse85 skrev 2017-02-07 18:57:46 följande:

En lite fråga bara..

Är det bara jag som inte alls har någon matlust förens framåt kvällen. Då vill jag äta allt :D

Hej,

Plussade i lördags och känner lite lika samma...
  • vi blir 3
    becka1989 skrev 2017-02-08 13:57:00 följande:

Stickningar,kissnödig,molvärk och humörsvängningar juste frossa från och till. Typiska symptomer allt sålänge jag slipper kräkningar.

Mannen säger att det är en liten Milton haha snabb på namn. Med sonen sa han på engång Leo och det var en Leo och hans syrra väntade en pojke enligt Ul men mannen sa att det var en flicka och ut kom en flicka lite roligt om han har rätt nu oxå. Men jag vill helst ha en av varje då vi bara ska ha två barn men sålänge den är frisk och krya så är jag nöjd

Hej, har exakt samma känningar. Dock ordentligt med mensvärk i ryggen...
  • vi blir 3

Hej,

Plussade i lördags tre dagar BIM men känns som att jag vetat sedan ÄL :D Har haft så mycket stickningar i ljumskar och tjejmagen samt mensvärk i ryggen som jag aldrig har annars. Förra gången var jag jätteöm i brösten denna gång endast i bröstvårtorna samt att de känns stora. Har huvudvärk, är trött men ända pigg men humörsvängningarna vart kom dom ifrån. Känner mig som världens sämsta mamma till min dotter som å andra sidan vet vilka knappar hon ska trycka på.

Hoppas förresten att någon hänger kvar i tråden då jag inte har FB

• vi blir 3
    Tisse85 skrev 2017-02-08 20:38:29 följande:

Sover du oxå jättedåligt?

Nej snarare som en stock :)
  • vi blir 3

Hej,

Usch vilket illamående jag råkat ut för! Vet dock inte om det är pga graviditeten. Min dotter kräktes i onsdags, har dock varken kräkts eller varit dålig i magen.

Redan igårkväll började jag må jätte dåligt. Har inte kräkts men har legat och rapat i tre timmar plus att jag varit jättedålig i magen på morgon. Det började dock efter att jag ätit mellan 7-10 godisar (turkisk peppar) har mått dåligt sedan dess. Kan det verkligen vara pga av jag är gravid, känns tidigt...sist tror jag att det började först i vecka 7-8. Eller är det magsjuka jag åkt på?

Dottern har skudträning idag och pappan är borta över helgen, vågar man åka?

• vi blir 3

Skidträning ska det stå...

Är det någon som varit med om att inte kunna äta slisk under graviditeten förresten?

• vi blir 3

Misstänker ett missfall, min symptom har försvunnit efter att jag var magsjuk. Har aldrig haft ett missfall. Ska man invänta blödning eller ringa mvc?

• vi blir 3
    sultanen skrev 2017-02-12 21:01:31 följande:

Ja, det är bara att vänta. Symptom kommer och går. Du kan ta graviditetstest med några dagars mellanrum för att se om det blir starkare/svagare, så har du lite kontroll.

Tack för tipset!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017