mamsen76 skrev 2017-01-30 17:25:21 följande:
Tack Goa du för uppmuntrande ord, hon va super förkyld och hostade nästan lungorna ur sig i samma veva som de 2 första ultraljudet som va med 5 dagar mellan bara så då är det väl kanske därför då ???? känns mycket bättre nu så tack igen goaste du...
Vilken vecka är du i? Hoppas du snart får lite svar och kanske några lugnande ord själv ????
Aha där har ni en högst trolig anledning eftersom spalten försvann sen, så skönt! Det var så lite, det känns bara skönt att kunna dela med mig av all information jag läst på senaste tiden. Särskilt kul när informationen stämde in så bra i ert fall :)
Jag är i vecka 14 och har precis fått en tid för moderkaksprov om exakt en vecka. Vi har valt att göra det för att få svar, men jag är samtidigt livrädd för missfallsrisken pga provtagningen.. mitt mantra just nu är att mer än 99% får inte missfall..
Tack för omtanken, jag hoppas också att fler i min situation skriver av sig här så att man slipper känna sig så ensam. Det har faktiskt varit skönt med den lilla utväxlingen vi haft om din dotters situation. Men nu önskar jag er all lycka till med den nya familjemedlemmen!