• typ89

BIM 20-28 Februari

Är på dag 17 i cykeln och allt verkar konstigt. Suck. Hade ont i vä äggstock i helgen så trodde äl var tidig. Sen kände jag hö äggstock natten till igår. Men nu får jag mer älflytningar (ursäkta )...kan man ha kvar dom trots att äl har varit? Måste börja med äl test nästa cykel känns det som. Någon som har tips på några bra som inte är så dyra?

• typ89
    EELL skrev 2017-02-15 19:51:53 följande:

Jag har använt äl-test från testlagret...tycker dom funkar bra :) Kan rekommendera att börja med de. De visade sig att jag har äl nästan en vecka efter jag trodde.

Lycka till :)

Okej. Ska nog köra både ett gäng grav test och äl tester därifrån då:)
  • typ89
    Mamma_2009 skrev 2017-02-16 19:39:13 följande:

Hej tjejer. Min test fortsätter att vara svaga. Bestämde mig igår för att inte testa förrän tidigast BIM -2 igen. Men jag kunde inte låta bli idag i heller, speciellt inte när man vet att man har 20 tester liggandes... :D

Hur som helst tycker jag faktiskt att det är lite tydligare idag. Även om det fortfarande är jätte svagt och svårtolkat.

Jag brukar inte må illa men mår jätte illa ikväll och gjorde även det igår. Sen vet jag inte om det är ev graviditets symtom eller om jag börjar bli sjuk. Har dessutom molandevärk i tjejmagen "känns som mensen är på väg hela tiden" och brösten ömmar i mellan åt.

Hur går det för er andra? Någon som testat idag?

Bifogar bild på dagens test.. vad tror ni?

Nåt med ljuset gör det lite svårt att se men tycker det ser ut som nåt svagt. men ser inte om det är färg eller grått.
  • typ89
    Mamma_2009 skrev 2017-02-16 19:57:24 följande:

Jag vet det är svårt, kanske syns bättre på denna.

Ja där syns det väl:)
  • typ89
    Felicia92 skrev 2017-02-17 09:36:58 följande:

Hej hoppar in här jag oxå, ska ha bim om tre dagar, fick detta idag, men är så nojig att det ska visa fel, har hänt en gång förut. Bara att invänta bim och se, därefter testade med cb.

Det är ju definitivt två tydliga streck:) håller tummarna!
  • typ89
    flisan89 skrev 2017-02-17 13:21:25 följande:

Tjejer! Jag laddar igen upp den här så ni förstår hur tidigt ute ni är :)

Bra bild att ha i huvudet när man blir sjukt sugen på att testa! Ska nog vänta till bim -3 iallafall.
  • typ89
    Skrutt 83 skrev 2017-02-17 21:47:42 följande:

Alltså jag ÄLSKAR apotea! Hemkörning samma dag som beställning och gratis över 600kr

Så nyss kom lite knark till denna testmissbrukare:

hehe. En rejäl bunt...konstigt nog räcker dom inte alltid så länge ändå;) ..vågade bara beställa äl tester och 2 stickor från testlagret. Annars lär jag testa varje dag trots att vi förmodligen missade äl denna gång.
  • typ89
    Freya18 skrev 2017-02-18 14:36:38 följande:

Jag är ny när det gäller dessa early tester. Skulle ni klassa detta som svagt eller någorlunda starkt för att ÄL+8?

Känns som att det syns tydligt för att vara äl +8. Om hcg har vart nere och vänt borde det väl inte stiga igen utan att det är en ny graviditet? Håller tummarna!:)
  • typ89

Fick en liten blodig flytning idag på dag 20. Om det blev nåt måste jag haft äl tidigast dag 14...kan man få en nidis så tidigt? Fick upp lite försiktigt hopp. ....

• typ89

Kom en liten blödning idag med så tror inte det kan vara nidblödning utan det är nog mensen som är påväg väldigt för tidigt :/

Svar på tråden BIM 20-28 Februari