• Ulrika34

BIM 20-28 Februari

Har bim den 24 feb, har barn sen innan. Misstänker att Jag haft en nidblödning i onsdags samt idag. Har punktlig mens utan genombrott blödning annars. Kom pyttelite rostfärgat båda gångerna. Brukar testa positivt på bim dagen alternativt någon dag efter bim, jag är en riktig låghormonare.

• Ulrika34
    flisan89 skrev 2017-02-19 19:39:23 följande:

Vilka ska testa imorgon bitti då? :)

Om jag hade haft en test hemma hade jag gjort det ???? Ska köpa i morrn efter jobbet
  • Ulrika34
    jennie08 skrev 2017-02-19 19:59:55 följande:

Här är den bild jag tog. Tyvärr ser den ju toknegativ ut. Men om jag vinklade den lite så såg det ut som ett svagt pluss. Jaja man ska ju inte behöva vinkla runt den 700 grader för att se ett plus. Hehe

Tycker jag anat ett svagt plus, testa igen med morgon urin * håller tummarna
  • Ulrika34

Hur många här inne har barn sen innan? Tänkte även rekomendera en app jag använder - period Tracker, där kan man fylla i det mesta, se när man har ägglossning och dutta för dagar man sexat

• Ulrika34
    celz skrev 2017-02-20 16:41:52 följande:

Har gjort ett digitalt nu också. Känns liiiite mer verkligt. Nu återstår ju att se vad som händer de kommande veckorna.

Kramar till er alla som testar/väntar på att kunna testa/inväntar nästa ÄL <3<3

Stort grattis
  • Ulrika34

Måste fråga- är det någon i gruppen som upplevt nidblödning? Vad jag minns har jag inte upplevt det tidigare och jag blir så fundersam på vad det var. Nu det senaste tre till fyra dagarna har jag haft lite rostbruna spottings När jag torkat tmig efter ett toalettbesök, har ej ont eller så, bekräknad bim är på torsdag.....ska testa, dock tidigast den 23.... har beställt via nätet

• Ulrika34
    Freya18 skrev 2017-02-23 07:59:35 följande:

Igår började jag blöda lite smått. Förstod att det var mensen som hintade att det är dags nu. Vaknade för en timme sen med riktigt molande mensvärk! På BIM dagen. Känns faktiskt skönt ändå för nu vet jag att jag hade ÄL den 9:e eller 10:e.

Jag och kroppen är ett team fortfarande och jag är glad över att vi förstår varandra! Haha :)

Lycka till ni andra! Hoppas på några till plus innan månaden är slut!

Tänker samma här, fick min mens idag bim -1, nu hoppas jag på nästa månad
  • Ulrika34
    Mirabelle24 skrev 2017-02-23 19:00:52 följande:

Tack allihopa! Fattar inte att det är sant. Var och köpte ett digitalt och ett "vanligt" nyss, tänkte testa över helgen då bim inte är förrens på tisdag! :)

Detta var det 5 eller 6e försöket, dock första försöket med bidrottninggele! Hoppas den lilla vill stanna kvar där inne nu bara <3

Grattis! ???????????? måste bara fråga, bidrottninggele? Varför äter / tar man det?
  • Ulrika34
    Mirabelle24 skrev 2017-02-23 19:00:52 följande:

Tack allihopa! Fattar inte att det är sant. Var och köpte ett digitalt och ett "vanligt" nyss, tänkte testa över helgen då bim inte är förrens på tisdag! :)

Detta var det 5 eller 6e försöket, dock första försöket med bidrottninggele! Hoppas den lilla vill stanna kvar där inne nu bara <3

Skulle bli en glad gubbe efter grattis
  • Ulrika34
    Mirabelle24 skrev 2017-02-23 20:07:20 följande:
    Apiforce har jag ätit, köpt på hälsokost! :) Det ska, vad jag förstått det som, hjälpa till med fertilitet och att ägget ska fästa. Googla så får du upp massor! Var som sagt första cykeln jag testade detta och det ser ut som att det funkat! :)
    Häftigt, ska googla på det
Svar på tråden BIM 20-28 Februari