Inlägg från: Anonym (Gubbe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gubbe)

Sveriges narkotikapolitik ÄR BRUTAL OCH OMÄNSKLIG.

nehej skrev 2017-01-27 17:03:32 följande:
    Eller kanske det är NI som är så djupt inne i era missbruk att ni försöker fösvara det till varje pris
    Eller så kanske man inte är en liten fascist som dig och står för frihet.men svårt för dig att förstå med tanke på dina antidemokratiska yttranden .Vännen Musolini är död och även om du idloiserar han och hans väderingar kommer demokratin att segra
  • Anonym (Gubbe)
    Anonym (mamman) skrev 2017-01-27 21:04:32 följande:

Jag vet inte så mycket om svensk narkotikapolitik. Det enda jag vet är att jag fick och får massor med bra hjälp utan att bli varken dömd av omgivningen eller straffad, och att jag och mitt barn har det bra nu, utan droger.

Så du använder inte kaffe socker tobak eller alkohol? dessa 3 är legala droger men har större skadeverkingar än ALLA narkotiska preparat har TILLSAMMANS 
  • Anonym (Gubbe)
    Anonym (bolibompatajm) skrev 2017-01-27 23:10:09 följande:
    Överdriva much?

Ser sällan i tidningen att någon dött av en överdos kaffe, faktiskt.

Såna som du går inte att ta på allvar, ni gör bara självmål hela tiden.
    Överdriver? Tobak dödar mer än 6 MILJONER människor varje år www.who.int/mediacentre/factsheets/fs339/en/

Många använder för höga doser av kaffe vilket kan skapa massor med problem,

Fetma relaterade sjukdomar dödar nästan 3 MILJONER per år
    easo.org/education-portal/obesity-facts-figures/

9 miljoner dör av droger varje år 2 lagliga droger ,så undra vem man ska ta på allvar ,vet betyligt mer än vad du gör om detta ämne
  • Anonym (Gubbe)
    Anonym (SUCK) skrev 2017-01-29 00:31:37 följande:

All jävla kriminalitet som knarkare sysslar med så att de kan betala sitt knark?
    Som drabbar alla som får inbrott, allt snattande i butiker b.l.a?
    Är det ok också??

Försköna en sak som knark.. jisses..

Självfallet knark är dyrt för det är olagligt ,vinnare organiserad brottslighet förlorarna alla andra

• Anonym (Gubbe)
    Anonym (SUCK) skrev 2017-01-30 18:43:45 följande:
    Knarkar du själv?
    Vad exakt är knark?
Svar på tråden Sveriges narkotikapolitik ÄR BRUTAL OCH OMÄNSKLIG.