Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Beroende av Candy Crush!

Började spela Candy Crush för några veckor sedan och nu är jag fast, sitter hela tiden och väntar på nya liv så jag kan spela och det har gått så långt att jag börjat spendera pengar på boosters ;( är kanske uppe i någon tusenlapp nu... detta ger mig grym ångest men jag kan inte låta bli att lägga någon tia på varje bana jag fastnat på. Är nu på bana 276.
    Tröttnar man aldrig på detta idiotspel? Allt det går ut på är ju att få spelarens pengar! Blir så irriterad. Räcker det inte att dom har tjänat över 50 MILJARDER kr? 

Spelar du candy crush? Vilken bana är du på? Har du lagt ut pengar på boosters? 

• Svar på tråden Beroende av Candy Crush!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Speltorsken) skrev 2017-01-25 23:29:58 följande:
    Du behöver köpa nya liv! Ändra datum/tid på din lur så får du nya liv. Så gör jag. Ett litet knep! ;) Är på 389. Nej, man blir inte av beroendet. Bara om du skulle radera spelet och då vill man inte börja om. (Fast å andra sidan, det hindrade aldrig mig. Har börjat om fyra gånger. Hållt på nu i ca fyra år!!!!!)
    Jag spelar på datorn och inte på mobilen så det funkar inte att ändra tiden :-/ Men ska köpa en ny mobil så jag får logga in där och fortsätta där jag är  om det fungerar. Brukar du lägga pengar på boosters? 
  • Anonym (TS)
    Anonym (H) skrev 2017-01-25 23:43:25 följande:
    Jag var också helt beroende innan, men det lugnade ner sig efter ett tag då jag blev beroende av ett annat spel. Men jag brukar tappa lite av intresset efter att jag varit helt beroende ett tag.. kanske samma sak för dig? Har dock aldrig lagt ner pengar på Candy Crush. Jag är på bana 647. Tipsar dock INTE om att ändra tiden, tro mig jag har testat. När du väl rättar till tiden igen så får du vänta väääldigt många minuter på nästa liv.
    Vilket är det andra spelet du blev beroende av? Försöker hitta andra spel att fastna för men det är svårt! 
Svar på tråden Beroende av Candy Crush!