Vänja sig med att ta den i rumpen
Krävs det mycket träning innan man tycker det är skönt att få den i rumpen?
Krävs det mycket träning innan man tycker det är skönt att få den i rumpen?
jag gillade det direkt, men är väl olika, nu har jag bara använt dildo dock, och vill det ska få ta lite tid, lite i taget och mkt glidmedel, efter en stund är det bara skööönt
Beror nog mest på hur lång tid det tar för dig att bli riktigt avslappnad och hur grov kuk / leksak som ska in där.
Jag gillade det direkt, men klarade bara av små saker i början. Men nu när man tränat upp kontrollen över ringmuskeln lite mer, så klarar jag/och uppskattar rätt rejäla saker där..
Du låter som att du inte vill ha analsex, men går med på det för att göra din kille nöjd?
Du ska absolut inte göra något som du inte vill!
Man behöver inte träna på det viset men man ska ju ta det försiktigt och ta god tid på sig, glidmedel och lek med fingrar eller dildo ett tag och sen fortsätta. Att många inte har bra erfarenheter av det beror till 100% på att de flesta killarna tror att det bara är att köra in den......
Jag brukar skriva att det finns som tre olika faser när det gäller analsex. De två första är kritiska och oftast inte så sköna för mottagaren. Övning och frekvent analsex gör de två första faserna mindre kritiska.
1. Penetration - Det kan göra sjukt ont att tycka in något i en sammandragen analöppning. Att bara trycka in något är definitivt en showstopper för de flesta, särskilt en ovan. Det måste gå lugnt och försiktigt med gradvis töjning.
2. Bara för att den yttre ringmuskeln ger med sig så är det inte grönt ljus. Det tar oftast en tid innan hela bäckenbottenmuskulaturen slappnar av. Visst brukar beskriva denna fasen med att "det känns konstigt" eller "det känns som jag ska skita på mig". Det gäller att ta det lugnt och försiktig även här.
3. När avslappningen är totalt så brukar det flesta uppleva att det är riktigt skönt. Då går det oftast att att ha sex ungefär på samma sätt som vaginalt. Alla jag har haft analsex med har beskrivit orgasmerna som mycket starkare än övriga orgasmer. Vissa har även fått orgasm enbart av analsex, helt utan direkt stimulans av klitoris.
Precis som med all annan sex så skadar det ju inte om hjärnan är med, dvs att man är riktigt kåt och personligen villig till att ha analsex. Finns det mentala spärrar som att det är äckligt, tänkt om det kommer bajs, det kommer göra ont osv så tycker jag man kan lägga ner. Just analsex är extra olämpligt att ha för sin partners skull.
Har man frekvent analsex, kanske 1-2 ggr per vecka så tror jag att man "vänjer sig/lär sig" ganska fort. Efter en månad så borde det gå jättebra.
Lycka till
"kille" HAAHhaha, när jag var hos doktorn och skulle kolla i röven, inte fan gick det lugnt till, de stoppade en ihålig dildo liknade sak med glidmedel på, hela vägen sen körde de in en kamera, det gjorde inte särskilt ont, men det var otrevligt
MrFlex har koll på läget och jag håller med. Jag vill lägga till lite.
Om man tar sig förbi de mentala spärrarna så är det större chans att en man njuter av analstimulans än en kvinna. Vi har ju prostatan som då masseras vilket bara set i sig kan ge orgasm.
(Nu tar jag siffrorna ur huvudet så de kanske inte är på pricken rätt men principiellt).
Tjejers anatomi är annorlunda och skiljer sig sin emellan men de har ca 15000 nervändar i könet, mer än dubbelt så många som mannen. Mer än hälften av dessa nervändar är i klitoris, men när det kommer till analsex så är det de övriga som är intresnta. Beroende på var de är koncentrerade så njuter tjejen mer eller mindre av analsex för ju fler nervändar som sträcker sig till analen desto skönare är det.
Jag har själv märkt att tjejer som gillar att kuken gnider mot bakre slidväggen är mer förtjusta i analsex än de som har mer focus fram. Sedan jag lärde mig detta har jag legat med 6 tjejer varav 1 har haft focus fram. De andra har mer eller mindre gillat analsex.
Ett allmänt råd bara, tänk på att kvinnans största erogenazon är hjärnan. Och set underlättar att vara superkåt de första gångerna men har analsex.
Å det är sant som alla säger, alla som deltar ska njuta av det som görs annars låter man bli.
"kille" HAAHhaha, när jag var hos doktorn och skulle kolla i röven, inte fan gick det lugnt till, de stoppade en ihålig dildo liknade sak med glidmedel på, hela vägen sen körde de in en kamera, det gjorde inte särskilt ont, men det var otrevligt
Det var nog ingen direkt poäng :)
Experimentera lugnt ungar. Börja med en "sharpie".