Inlägg från: Dumbledore |Visa alla inlägg
  • Dumbledore

Partner till en Depremerad

Åh, fina du... Han bedrar dig och skyller på att han är deprimerad. Det är naturligtvis inte alls så att det varit så dåligt mellan er att han sökt sig till glädje, han har gjort det av egen fri vilja och nu försöker han slå i dig att det skulle bero på hans depression.

Gör dig själv en tjänst och lämna aset. Man beter sig inte så ens om man är deprimerad.

Kram!

• Dumbledore
    Esmile skrev 2017-01-21 01:33:41 följande:

Tack för snabbt svar.

Jag känner mig riktigt som en blind idiot. Det sjuka är att tjejen han träffar är syster till min tjejkompis kille. Det är så skönt och får ut denna jobbiga känslan, har inte kunnat prata med någon för har skämts, Inte ens min familj vet något.

Vi har gjort slut för jag ifrågasatte hela situationen och tillslut sa han vi skiter i detta och så gjorde vi slut. Det sjuka är att jag älskar honom och har intalat mig att det är mitt fel trots att han säger att detta är inte mitt fel.

Jag känner att jag vet inte om jag kan lita på någon i framtiden.

Kram

Vad tufft! :( Det är inte så lätt att bara sluta älska någon, det kan ta tid, om det ens någonsin går över. Men du kommer bli starkare och mer självständig, och det kommer att bli bra. Även om det inte känns så nu. Du kommer att lita på någon igen, men låt det ta tid.
Svar på tråden Partner till en Depremerad