Inlägg från: Anonym (longlasting2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (longlasting2)

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Fjäril kär skrev 2019-09-12 07:35:53 följande:
    Tror du verkligen att hon bryr sig om vad du tycker?
    Det gör hon nog inte. Men jag tror heller inte att det är nåt hon är stolt över. Att hon varit med Häradsbetäckaren.
  • Anonym (longlasting2)
    Anonym (lantisen) skrev 2019-09-12 08:09:01 följande:
    hade en svag period i mitt liv och blev ihop med en ful lantis som hade stor ölmage och dessutom gav mig kondylom. 

en kille jag kände lite grann (bekant) kom en gång fram till mig och viskade "vad gör du med honom?"

Det frågar jag mig också idag. Men det kan räcka att ha en period av dåligt självförtroende och nån kommer in och "fångar en" och så plötsligt är man ihop. Det höll inte så länge som tur var, men bara för man varit ihop med töntar/nollor betyder inte det att man själv är en. Det kan vara att man tappat bort sig själv.

Tycker inte du ska döma.
    Verkar vara många kvinnor här som tappade bort sig själva. Jag borde väl inte döma. Men om du visste vilken sunk han är. Då skulle du också döma.
  • Anonym (longlasting2)
    Pussan skrev 2019-09-12 22:56:14 följande:
    ¨Jag är en bra man¨....!
    Ja vi får väl ta ditt ord för det. Det verkar ju objektivt och trovärdigt, med tanke på hur du dömer andra människor så måste du ju vara en bra man. För det är väl så bra människor beter sig? Dömer andra...
    Är en domare än bra man? Allt är relativt.
    Om ni såg Häradsbetäckaren så skulle ni förstå.
  • Anonym (longlasting2)
    Anonym (en karl) skrev 2019-09-13 07:26:58 följande:
    Det är en sak jag inte riktigt förstår här.

Alla dessa kvinnor som denne, enligt TS, otroligt sunkige och på alla sätt vidriga man legat med. De måste ju vara både blinda och totalt omdömeslösa eftersom de hoppat i säng med honom. Någon annan förklaring kan ju inte finnas. Eller......
    Jag förstår inte heller. Men så kommer det nog alltid vara. Jag förstår inte kvinnor.
  • Anonym (longlasting2)

Känner åtminstone 4 kvinnor som tycker han är lika äcklig som jag tycker.
    Så vissa har dålig smak helt enkelt. Han är en legend här, antar att de kvinnorna är lite som groupies då.

• Anonym (longlasting2)
    Anonym (Kexet) skrev 2019-09-13 09:28:42 följande:
    Man kan vilja ligga med honom utan att förden skull vilja ha ett förhållande. Det handlar inte om dålig smak utan att man inte klickar mer än sexuellt.

Finns en hel del män i min omgivning jag utan att tveka skulle knulla med flera gånger om men som partner skulle jag inte ens ta i dom med tång...
    Jag tycker att de som varit ihop med honom, eller bara haft sex, alla har dålig smak.
  • Anonym (longlasting2)
    Anonym (Kexet) skrev 2019-09-13 09:40:05 följande:
    Okej, låt oss säga att det är dålig smak då. På vilket sätt skulle det hjälpa dig?
    Jag vet vilka kvinnor som han har besudlat. Kan t ex skippa kvinnan jag tidigare var nyfiken på. Värsta är att han förmodligen satt på hälften av kvinnorna här. Ska jag dejta nån här ska det vara en mycket ung tjej. Vore inte kul om man är ihop med en tjej och så får man veta att hon varit med Häradsbetäckaren.
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-13 10:20:55 följande:
    Eller så jobbar du på attityden och avundsjukan och ser till att du blir det bättre valet så fler vill ha dig.
    Om kvinnor som varit med Häradsbetäckaren inte vill ha mig... jag kan leva med det.
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-13 10:54:42 följande:
    Då får du leva med att dom väljer honom före dig.
    Jag skulle bli förvånad. Hans glansdagar är över.
    Men även om nån av dom skulle vilja ha mig, så har de förverkat sin chans.
  • Anonym (longlasting2)

Jag kom på att det är faktiskt en till kvinna som är jättefin och allt, som jag skulle kunnat ha tänkt mig. Men hon besudlades av Häradsbetäckaren på 80-talet.

Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare