Inlägg från: Anonym (longlasting2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (longlasting2)

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Anonym (Kexet) skrev 2019-08-14 06:58:50 följande:
    Fast det är ju DIN privata åsikt. Det är ingen allmän sanning.

De som frivilligt ligger med honom tycker uppenbarligen inte så.

Den som ligger med många personer kommer att i mångas ögon anses äcklig oavsett.

Min exman by The way har legat med både en mamma och något år senare även dottern. (långt före han träffade mig) Inget som är särskilt märkligt egentligen när båda två är vuxna och singlar och umgås i samma kretsar. Idag 20 år senare är det något ingen längre minns i princip. (och jag var gift med honom i nästan alla dessa år)
    Om din exman legat med en mamma, hennes dotter, och även försökt ligga med dotterns dotter, hade du tyckt det var äckligt då?
    Vad hade du tyckt om din exman hade stött på sin kompis dotter?
  • Anonym (longlasting2)

Jag såg henne förut, vi hälsade på varann. Hon är söt, verkar mysig när vi pratat.
    Synd att hon varit ihop med Häradsbetäckaren.

• Anonym (longlasting2)
    Pussan skrev 2019-09-06 23:46:36 följande:
    Du har nog mer problem än vad hon har, av dina inlägg att döma
    Fast hennes problem är större och allvarligare. Hon har varit med Häradsbetäckaren. *springer och spyr*
  • Anonym (longlasting2)
    Anonym (Maya) skrev 2019-09-07 13:30:19 följande:

Om det är tjejen som är en player och har legat med väldigt många, är hon en slemmig typ då? Eller är det bara om hon haft en relation med en player?

Mig kvittar det om tjejen legat med en, eller halva Sverige (ok, där tog jag i), men få tjejer kan bli lika äckliga som den här Häradsbetäckaren.
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-07 08:56:43 följande:
    Det är fortfarande bara ditt problem.
    Nej. Hennes problem också. Hon går miste om bra män, som mig, för att hon blivit besudlad, av Häradsbestäckaren.
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-08 09:22:51 följande:
    Eftersom hon inte tycker så är det fortfarande bara ditt problem.
    Vad tycker hon inte?
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-08 10:18:39 följande:
    Hon verkar uppenbarligen inte tycka att varken hon själv eller han är äckliga så det är fortfarande bara du som äger problemet.
    Hur det du vad de tycker?
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-08 10:36:46 följande:
    Hon valde att ligga med honom, då borde hon tycka att det är ett bra val.
    Aha, du menar så. Ja, det var nog ett av hennes livs största misstag. Om jag vore henne skulle jag tycka att det är ett äckligt minne.
  • Anonym (longlasting2)
    Pussan skrev 2019-09-12 00:19:28 följande:
    Fel. Du är en dålig man. En bra man har inga problem (komplex kanske?) med en kvinnas tidigare sexliv.
    Fel. Jag är en bra man. De flesta skulle ha problem med att man varit med Häradsbetäckaren. Om du bara visste vad otäck han är.
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-12 06:48:20 följande:
    Fast du är inte hon och hon tycker uppenbarligen inte som du.
    Hur vet du att hon inte tycker det är ett äckligt minne?
    Jag tror att det är högst sannolikt att hon helst bara vill glömma. 
    Önskar att hon inte hade varit med honom. Då skulle jag kunnat dejta henne. Där gjorde hon bort sig.
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare