Inlägg från: Anonym (Kexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kexet)

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-11 07:56:05 följande:

Nej. Jag är inte äcklig. Det är han, Häradsbetäckaren.

Men jag skulle ha velat ha haft samma framgång med, och satt på lika många kvinnor.

Då blir ju du lika äcklig. Same same liksom.
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-11 09:07:00 följande:

Nej, långtifrån.

Jag skulle inte ha stött på min kompis dotter.

Jag skulle inte ha försökt sätta på 3 generationer. En kvinna, hennes dotter, och dotterns dotter.

VET du att han gjort så eller är det bara hörsägen? Att han själv påstår det är ju inget bevis.

För övrigt är det ju antalet partners som blir det äckliga i sammanhanget - och inte vem dom är.
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-14 06:31:44 följande:

Fel. De blir besudlade för att han är så äcklig.

Fast det är ju DIN privata åsikt. Det är ingen allmän sanning.

De som frivilligt ligger med honom tycker uppenbarligen inte så.

Den som ligger med många personer kommer att i mångas ögon anses äcklig oavsett.

Min exman by The way har legat med både en mamma och något år senare även dottern. (långt före han träffade mig) Inget som är särskilt märkligt egentligen när båda två är vuxna och singlar och umgås i samma kretsar. Idag 20 år senare är det något ingen längre minns i princip. (och jag var gift med honom i nästan alla dessa år)
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-14 07:09:53 följande:

Om din exman legat med en mamma, hennes dotter, och även försökt ligga med dotterns dotter, hade du tyckt det var äckligt då?

Vad hade du tyckt om din exman hade stött på sin kompis dotter?

Stöta på sin kompis dotter var ju det han gjorde då mamman var någon han umgicks med på regelbunden basis.

Någon dotter till i samma led finns inte så det är inget troligt scenario. Men det innebär att mannen skulle vara runt 60 och mamman likaså, dottern kring 40 och ännu ett barn skulle vara runt 20. Åldersmässigt ser jag inget problem egentligen.

Jag själv är mycket yngre än min exman och det är inga konstigheter. Idag dejtar jag en man som är 25 år äldre.
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 09:04:57 följande:

Känner åtminstone 4 kvinnor som tycker han är lika äcklig som jag tycker.

Så vissa har dålig smak helt enkelt. Han är en legend här, antar att de kvinnorna är lite som groupies då.

Man kan vilja ligga med honom utan att förden skull vilja ha ett förhållande. Det handlar inte om dålig smak utan att man inte klickar mer än sexuellt.

Finns en hel del män i min omgivning jag utan att tveka skulle knulla med flera gånger om men som partner skulle jag inte ens ta i dom med tång...
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 09:32:02 följande:

Jag tycker att de som varit ihop med honom, eller bara haft sex, alla har dålig smak.

Okej, låt oss säga att det är dålig smak då. På vilket sätt skulle det hjälpa dig?
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 11:16:28 följande:

Jag kom på att det är faktiskt en till kvinna som är jättefin och allt, som jag skulle kunnat ha tänkt mig. Men hon besudlades av Häradsbetäckaren på 80-talet.

Jag låg med ett äckel som 17-åring. Det ska jag alltså fortfarande stämplas för som 45-åring?
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 11:39:50 följande:

Ja, om det var med Häradsbetäckaren.

Du är medveten om att så kallade "Häradsbetäckare" finns överallt och i alla åldrar?

Du kommer alltid hitta kvinnor som nån gång i livet legat med en sådan typ.
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-14 22:26:00 följande:

Ja, visst är det en läskig tanke?

Nej du tycks vara den enda som tycker så
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-14 22:55:39 följande:

Det måste finnas nån mer. Som tycker det är läskigt att inte veta vilka äckel kvinnan man träffar kanske har legat med.

Jobba på din svartsjuka kanske så skulle du må mycket bättre
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-14 22:55:39 följande:

Det måste finnas nån mer. Som tycker det är läskigt att inte veta vilka äckel kvinnan man träffar kanske har legat med.

Nej
  • Anonym (Kexet)
    Anonym (longlasting2) skrev 2020-07-20 11:29:34 följande:

Den här Trekantskvinnan är singel och sökande.

Skulle du kunna dejta en man som velat ha trekant med en kvinna som är känd för att ha legat med halva stan, och som de flesta tycker är sunkig?

En likasinnad skulle nog inte ha något problem med det. Kaka söker maka vet du. Lika barn leka bäst. Eller en person som faktiskt struntar i skvaller och tar reda på sanningen själv och tar chansen.

Skvaller är inte alltid sanning vet du.
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare