Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare
Nej. Jag är inte äcklig. Det är han, Häradsbetäckaren.
Men jag skulle ha velat ha haft samma framgång med, och satt på lika många kvinnor.
Nej. Jag är inte äcklig. Det är han, Häradsbetäckaren.
Men jag skulle ha velat ha haft samma framgång med, och satt på lika många kvinnor.
Nej, långtifrån.
Jag skulle inte ha stött på min kompis dotter.
Jag skulle inte ha försökt sätta på 3 generationer. En kvinna, hennes dotter, och dotterns dotter.
Fel. De blir besudlade för att han är så äcklig.
Om din exman legat med en mamma, hennes dotter, och även försökt ligga med dotterns dotter, hade du tyckt det var äckligt då?
Vad hade du tyckt om din exman hade stött på sin kompis dotter?
Känner åtminstone 4 kvinnor som tycker han är lika äcklig som jag tycker.
Så vissa har dålig smak helt enkelt. Han är en legend här, antar att de kvinnorna är lite som groupies då.
Jag tycker att de som varit ihop med honom, eller bara haft sex, alla har dålig smak.
Jag kom på att det är faktiskt en till kvinna som är jättefin och allt, som jag skulle kunnat ha tänkt mig. Men hon besudlades av Häradsbetäckaren på 80-talet.
Ja, om det var med Häradsbetäckaren.
Ja, visst är det en läskig tanke?
Det måste finnas nån mer. Som tycker det är läskigt att inte veta vilka äckel kvinnan man träffar kanske har legat med.
Det måste finnas nån mer. Som tycker det är läskigt att inte veta vilka äckel kvinnan man träffar kanske har legat med.
Den här Trekantskvinnan är singel och sökande.
Skulle du kunna dejta en man som velat ha trekant med en kvinna som är känd för att ha legat med halva stan, och som de flesta tycker är sunkig?