Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare
Tack för svaren. Jag inser att jag är lite fånig. Får skärpa mig för helvete.
Tack för svaren. Jag inser att jag är lite fånig. Får skärpa mig för helvete.
Tja.. Hon kan ha varit kåt,full,dum och desperat eller nåt.. Men sen vaknat upp och killen blev ett ex..
Eller helt enkelt varit sugen på honom och bara velat testa.. Du vet players kan vara jävligt attraktiv helt enkelt för att de ÄR players... Säger rykten att han är bra i sängen så ...
Men han är väl ingen dålig människa för att han gillar att ha sex?!
Varför? troligtvis har dom flesta kvinnor du träffar ett sexuellt förflutet,är dessa då diskade pga det?
Kanske beror din osäkerhet pga någon sorts prestationsångest.
Men det är viktigt att skilja på sex när man är kär eller bara kåt,när man är kär är närheten med hud mot hud och ord man säger viktiga,medans den man är kåt på knullar man,inte med samma ord.
Ja det är väldigt enkelt är det okej så ja.
Är det inte okej så nej.
Så det är upp till dig vad du tycker,precis som det var från första början :)
Jag skulle vilja fråga: Vet du med säkerhet att tjejen har varit tillsammans med ditt hatobjekt? Har du själv sett dem tillsammans eller är det något du hört ryktesvägen? Det finns nämligen en tendens bland illmariga avundsjuka kärringar och gubbar att sprida skit om "småmysiga tjejer". Ibland blir resultatet rök utan eld. Lita på vad du ser inte på vad du hör. Ett litet tips bara.
Jag tror att du måste skilja på sak och person här TS.
Din personliga åsikt är på intet sätt en allmän sanning. De tjejer som frivilligt inlett en relation med den här mannen är på inga sätt dåliga människor för tid och evighet. En del tycker kanske det var ett misstag de helst vill glömma och andra står rakryggat för att de blivit kära i honom.
Och på frågan varför de inlett relation med honom så finns det lika många svar som antalet tjejer..
Du tycker mannens beteende är motbjudande, men det spelar ju ingen roll egentligen eftersom det inte är du som ska ha en relation med honom.
Den tjej som nu varit med honom kanske är det enda dåliga val hon gjort, ska hon då oförtjänt få lida för det resten av livet? Gör det misstaget henne till en evigt dålig människa?
De dåliga val du själv gjort gör ju inte dig till en sämre människa, så varför döma henne så hårt när du själv vet hur lätt misstag kan göras?
Inressant fenomen detta med häradsbeteckare och kvinnor. Jag har nyligen haft en dejt som berättade om denne man, häradsbeteckaren, som satte på kvinnorna i lärarkollegiet en efter en... Hon jag dejtade hade också haft sex med honom. Hon beskrev situationen som nån typ av märklig "tävling" mellan kvinnorna. Det var vänninor som blev osams då bägge haft sex med honom och den som haft honom först av dessa två gjorde anspråk på honom även om de båda redan hade andra relationer. Hon hade minsann också haft analsex med honom stoltserade hon med!
Jag är inte kvinna själv och fattar inte vilka mekanismer som styr detta beteende hos kvinnor men fattar att det existerar.