• Pussan

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-09 22:17:13 följande:
    Att han fått chansen att besudla så många kvinnor.
    Vet du vad? Sedan något hundratal år tillbaka så är det inte samma sak att bli knullad och att bli besudlad.
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-11 07:57:00 följande:
    Tro mig, om man blir påsatt av honom så är man besudlad.
    Nej jag tror dig inte. Du utgår ifrån den antika föreställningen att män vill knulla många kvinnor och det är synd om dessa kvinnor. Du verkar inte kunna tänka dig att det finns kvinnor som vill knulla många män, och ibland dessa många kan han mycket väl ingå. 
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-08-14 06:31:44 följande:
    Fel. De blir besudlade för att han är så äcklig.
    Fel för dig. Det behöver inte vara fel för andra.
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-02 09:50:16 följande:

Jag såg henne förut, vi hälsade på varann. Hon är söt, verkar mysig när vi pratat.
    Synd att hon varit ihop med Häradsbetäckaren.

Du har nog mer problem än vad hon har, av dina inlägg att döma
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-02 09:50:16 följande:

Jag såg henne förut, vi hälsade på varann. Hon är söt, verkar mysig när vi pratat.
    Synd att hon varit ihop med Häradsbetäckaren.

Du har nog mer problem än vad hon har, av dina inlägg att döma
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-07 06:59:07 följande:
    Fast hennes problem är större och allvarligare. Hon har varit med Häradsbetäckaren. *springer och spyr*
    OK. Hand upp alla som bryr sig!?
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-08 09:03:28 följande:
    Nej. Hennes problem också. Hon går miste om bra män, som mig, för att hon blivit besudlad, av Häradsbestäckaren.
    Fel. Du är en dålig man. En bra man har inga problem (komplex kanske?) med en kvinnas tidigare sexliv.
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 07:20:10 följande:
    Fel. Jag är en bra man. De flesta skulle ha problem med att man varit med Häradsbetäckaren. Om du bara visste vad otäck han är.
    ¨Jag är en bra man¨....!
    Ja vi får väl ta ditt ord för det. Det verkar ju objektivt och trovärdigt, med tanke på hur du dömer andra människor så måste du ju vara en bra man. För det är väl så bra människor beter sig? Dömer andra...
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-14 22:27:45 följande:

De har det helt klart bäst utan Häradsbetäckaren.

Det avgör ju inte du!
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 11:16:28 följande:

Jag kom på att det är faktiskt en till kvinna som är jättefin och allt, som jag skulle kunnat ha tänkt mig. Men hon besudlades av Häradsbetäckaren på 80-talet.

Men skulle hon kunna tänka sig dig då? För min del bryr jag mig noll om vem/vilka/hur många han har knullat, men en som dömer någon annan för vad han/hon gjorde för 30 år sen.....herregud, jag hoppas så att du driver med oss!
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare