Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare
Jag tror att du måste skilja på sak och person här TS.
Din personliga åsikt är på intet sätt en allmän sanning. De tjejer som frivilligt inlett en relation med den här mannen är på inga sätt dåliga människor för tid och evighet. En del tycker kanske det var ett misstag de helst vill glömma och andra står rakryggat för att de blivit kära i honom.
Och på frågan varför de inlett relation med honom så finns det lika många svar som antalet tjejer..
Du tycker mannens beteende är motbjudande, men det spelar ju ingen roll egentligen eftersom det inte är du som ska ha en relation med honom.
Den tjej som nu varit med honom kanske är det enda dåliga val hon gjort, ska hon då oförtjänt få lida för det resten av livet? Gör det misstaget henne till en evigt dålig människa?
De dåliga val du själv gjort gör ju inte dig till en sämre människa, så varför döma henne så hårt när du själv vet hur lätt misstag kan göras?
Jag kan ta ett exempel.... Jag har en polare som är en sk häraldsbetäckare, har knullat på hundratals kvinnor, har en otrolig förmåga att attrahera kvinnor. Jag har känt honom i väldigt många år, han är fantastisk polare, har ställt upp för mig i vått och torrt, men samtidigt vet jag att han är allmänt slemmig med tjejer.... en av alla hundratals tjejer han drog över var en jättesöt tjej jag känner sen tidigare, sist jag var ute så kom hon fram och visade tydligt intresse, men ärligt tala så kunde jag inte längre känna någon attraktion till henne sen hon låg med min polare... rent logiskt vet jag att det är löjligt, jag tycker bra om båda och hon är både trevlig och vacker, men attraktionen bara försvann.