• i-o

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Anonym (Kexet) skrev 2017-01-21 21:42:16 följande:
    även tjejer kan vara lite trofejägare, att ragga upp en player kan för många vara en fjäder i hatten.
    Att ragga på en som ligger med allt möjligt, hur blir det en trofé? Om alla som tävlar får en medalj, är det då någon poäng att tävla? Väldigt suspekt logik du tillämpar.
  • i-o
    Fjäril kär skrev 2017-01-22 09:13:41 följande:

De dåliga val du själv gjort gör ju inte dig till en sämre människa, så varför döma henne så hårt när du själv vet hur lätt misstag kan göras?

För att tjejer inte är logiska? :p
  • i-o
    EnAnonumius skrev 2017-01-23 09:44:36 följande:
    Men lägg ned det smaklösa generaliserande dravlet.
    Det är inte ens kul som ett s.k "skämt".

Det är mer individuellt än baserat på något kön.
    För den som klara av att läsa kan se att det är minst lika vanligt med direkt icke logik hos killar med.
    Det var inget personligt mot dig vet du, världen är större än du.

Åsikter är inte alltid roliga, ej heller är de alltid bekväma. Jag tror det är bättre att behandla tjejer som ologiska individer om de uppträder som det, annars blir man som logisk individ bara frustrerad själv, eller hur, du som måhända också har båda sidor av myntet tillgängliga, liksom jag, borde väl se logiken i mitt resonemang? Pratar man inte samma "språk" så blir kommunikationen dålig liksom.
  • i-o
    EnAnonumius skrev 2017-01-23 15:07:58 följande:
    Citera noggrant där jag tog det personligt. Ja just det, det gick inte nej.
    Nästa falska påstående du skall penetrera när du håller på?
    Antar att jag förstod dig som jag ville förstå dig då helt enkelt.

Det var du som nämnde generalisera?
  • i-o
    Anonym (Loser) skrev 2017-01-24 13:20:49 följande:
    Intressant att du vet så mycket om kvinnor!

Särskilt som dina framgångar hos ovan nämnda varit blygsamma enligt dig i alla det trådar du spammar.
    Framgång mäts inte i antal ligg, barn eller erövringar.

Jag har väl haft min beskärda del av sexpartners. Beroende på hur man ser det är det allt mellan dussinen och hundratals.
  • i-o
    EnAnonumius skrev 2017-01-24 15:34:07 följande:
    Så intressant, först försökte du med en patetiskt härskarteknik: förminskning.

(Citerar)
    i-o skrev 2017-01-23 13:41:14 följande:
    Det var inget personligt mot dig vet du, världen är större än du.
    (slut citat)

Nu försöker du blanda bort korten och åter igen tillskriva mig utlåtanden jag inte haft.

Är det så viktigt för dig att ha falska påståenden om dina meddebattörer?
    Menar du att du är större än världen? Wow. Just wow. Fin grandios självbild du har där. Snart kanske du attraherar egna satelliter också.

Jävlar vad du är på hugget mot allt och konspiratorisk. Vem har skadat din självbild så mycket?
  • i-o
    Anonym (Fästmannen) skrev 2017-01-24 22:34:16 följande:
    Det var såklart han som var den drivande. Han som bestämde att han skulle ta henne och hon som inte lyckades stå emot. Han lyckades få henne så upphetsad att hon tappade kontrollen. Hon förstod förstås vad som hände men hon var som i ett rus och tyckte just då att det var rätt. 
    Vad innebär det mer konkret att en tjej tappar kontrollen? Att hon börjar veva och förstöra saker omkring sig?
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare