Ruvartråd
Hej,
slänger mig in här o presenterar mig. Anna heter jag o bor i Västerås. Vi har 2 barn sedan tidigare via äggdonation. Båda lyckades vi med på första försöket. Den äldsta på 6år i Uppsala o den yngsta i Finland.
Nu är det dags för ett tredje hade vi tänkt. Vi åkte till Finland den 3/7 o fick 2 fina 5-dagars blastocyter. Vi hade bestämt att detta skulle bli vårt sista försök. Vi gjorde ett tidigare som misslyckades. Vi hade 12 ägg o alla tinades. Av dessa 12 var ett ägg av riktig toppenkvalité, ett var helt okej o ett ville de odla på en dag till. Vilket vi valde att säga nej till. Så vi fick 2ägg.
Mina tankar åker upp o ner. Varför skulle vi inte lyckas den här gången? Vi fick 17 ägg, varav ett blev vår dotter. Varför skulle då ingen av de andra 16 bli något? Känns som jäkla dålig utdelning om det "bara" skulle bli 1 barn av 17 ägg (!?!)
Jag är öm i tittarna, mår illa till o från, lite lätt "mensvärk" o små ont i ryggslutet i mellanåt. Vet att det kan vara biverkningar av lutinus.
Har TD imorgon o helt ärligt har det varit svårt att inte tjuvtesta. Dock har jag varit rädd för att testa. Tänk om jag faktiskt inte är gravid! Så länge jag inte testat kan jag ju i varje fall hoppas.
Håll tummarna för mig imorgon att vi plusar så att den/de sista pusselbitarna till vårt livspussel blir komplett ?