Inlägg från: Paulina2017 |Visa alla inlägg
  • Paulina2017

Ruvartråd

Tablettask skrev 2017-06-28 15:17:52 följande:

Idag, en vecka efter insättning efter 5-dagars blastocyst, har jag fått en blödning. Jag hoppas att det kanske är Lutinus som irriterar slemhinnan, det känns superlångt till testdagen 4/7.

Hej

Jag har testdag 3/7. Satte in ett 2 dagars i stimulerad cykel. Tar både lutinus och progynon. Började känna biverkningar av medicinen igår. Är otroligt labil, har du några mer biverkningar än blödningen ?
  • Paulina2017
    Tablettask skrev 2017-06-30 07:19:15 följande:

Jag tog ett test idag som var negativt, officiell testdag är 4/7 så jag testar igen då men det känns onekligen kört. Det blev inget ägg till frysen så nu får vi börja om från början efter semestern. 

Hej
    jag vågar inte riktigt testa för tidigt. är det ditt första försök ? vad satt ni in ? 
  • Paulina2017
    Paulina2017 skrev 2017-06-30 08:08:39 följande:
    Hej
    jag vågar inte riktigt testa för tidigt. är det ditt första försök ? vad satt ni in ? 
    vi hade 3 i frysen, ett dog under upptining, ett satte de in och ett kvar. 
  • Paulina2017
    Tablettask skrev 2017-06-30 15:49:26 följande:

Det var faktiskt jobbigt nu eftersom det är så segt på jobbet för tillfället. Första helgen (midsommar) gick snabbt men denna jobbvecka har varit väldigt trist.

Tips: Kolla Riverdale på Netflix! :)

Upplever samma frustration. Alla biverkningar får än att analysera sönder psyket. Vill bara veta men vågar inte testa än.
  • Paulina2017
    shrigley skrev 2017-07-01 11:13:14 följande:

Förstår frustrationen men vänta några dagar till. Jag har själv lång historia av misslyckade graviditeter o MF, t o m i v 11 när man trodde allt var grönt. Jag blir 42 i höst o har knappast åldern till min fördel Nu har jag testat positivt igen men det har jag gjort flera ggr tidigare, sen slutar det ändå med MF. Det är lätt att tappa hoppet, men vänta några dagar till. Jag håller ut tills jag blöder eller VUL säger att det är kört.

Tack

Blöder mycket så det känns helt meningslöst att fortsätta med lutinus och progynon. Ska testa varje dag fram till td.
  • Paulina2017

Kom inget mer blod. Nu är det bara väldigt lätt färgad lutinus. Ingen mensvärk heller. Vet inte vad jag ska tro. Testade jag för tidigt ? Testdag är egentligen onsdag.

• Paulina2017

Testade i morse igen med ett sånt där testa tidigt test. Är fortf negativt men blödningen är helt borta. Kan mensen försvinna av alla mediciner ?

• Paulina2017
    Chestnut skrev 2017-07-03 12:35:56 följande:

Ja, mensen kan försenas och stanna upp och allmänt bete sig konstigt... Så var det hos mig i alla fall När har du testdag? Jag testade negativt 5 dagar innan TD... Så alla kan hända

Hej

Jag har testdag i morgon. I morse var det fortf negativt.
  • Paulina2017
    AnnieMagda skrev 2017-07-05 17:43:50 följande:

Paulina.. hur har det gått för dig??

Testade neg på testdagen så jag skulle sluta med tabletter och lutinus. Mensen kom 2 dagar senare.
Svar på tråden Ruvartråd