Grattis Shringley!!!
Här kom spottings för två dagar sedan, först lite rosa Lutinus. "Åh är det bara det, då är det nog lugnt", sade för mig själv. Igår började det "färska" blodet komma, rejäla nedstänk så att säga. "Tusan också!" skrek jag inifrån badrummet. Det är en del med det "rinner" ännu inte som vid en vanlig mens. Vad tror ni, det är kört va?
Man är ju som man är, började direkt tänka framåt. Räkna i kalendern när vi kan göra försök 2.
Frågor som: Ska vi ha fler barn? Är det så här det blev? Orkar vi? Orkar jag? Ska vi lämna IVF och försöka själva ytterligare 2 år innan handduken kastas in?...dök upp.
Med svar som: Det här är ju bara vårt första försök, det är klart vi måste göra minst två till innan vi "ger upp". Men det gjorde ju såå ont, att jag trodde att jag skulle avlida under de där 15 minuterna vid äggplocket. Måste jag utsätta mig för det igen? Svaret blir alltid på allt: JA, vår önskan om en stor familj är stark. Det skulle besvära oss genom hela livet om vi inte fortsatte nu.
Det bara snurrar i huvudet av allt nu. Och blödningen. Och över 4 dagar kvar till testdagen. Det här är hemskt.