Ruvartråd
Nu hoppar jag in i tråden. Hade återföring idag med ett fem-dagars!
Har redan inbillat mig massor av saker...
Nu hoppar jag in i tråden. Hade återföring idag med ett fem-dagars!
Har redan inbillat mig massor av saker...
Är på ruvardag 8 och har känts som att mensen är på väg sedan tre dagar, men fortfarande inget. Någon mer som känt mensvärk under ruvningen men sedan plussat?
Jag har testdag den 25/6. Lång väntan. Hoppas innerligt på att mensen inte dyker upp innan dess. :(
Åhh jag är ledsen för din skull fick du positivt test? är det därför du bokade VUL...väntan är olidlig... Jag har visserligen inte plussat (testdag 23/6) men har haft mensvärk i 5 dagar nu utan mens. Testade i söndag och det var negativ... hoppas att det var för tidigt
Har haft "mensvärk" ganska mycket till och från ända sedan äggplocket, hade testdag igår och det visade tydligt plus. Hoppas det går bra för dig också :)
Ja det måste varit för tidigt för jag testade på testdagen och det var positivt första gången jag får ett plus!
Så klart hade kliniken stängt på grund av midsommar så jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta med lutinus valde att fortsätta tills de hör av sig på måndag förhoppningsvis. Någon som vet om man ska fortsätta med Lutinus efter att testat positivt?
Och stort grattis till dig för ditt