Inlägg från: Missilence |Visa alla inlägg
  • Missilence

Ruvartråd

Hoppar in här! Spännande å följa alla ruvare :) blev ruvare i söndags så för mig är det för tidigt å känna något än :)

• Missilence

Jag känner mig precis som förra gången vi fick plus. Är lite nedstämd, gasig mage och HUNGRIG!

Kan också bara vara inbillning bara för att jag vet hur det känns ;)

Min mens är väldigt oregelbunden pga PGD och missfall, men om jag räknar med 30 dagar (som min cykel va innan vi började med allt) så har jag BIM på lördag :)

• Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-02 09:47:43 följande:

RD 9 idag och BIM +5. Fortfarande inget blod *peppar peppar*. Mina symtom nu:

Fruktansvärt trött

Kissar oftare

Humörsvängningar

Mensvärk till och från

Brösten har börjat ömma lite

Svettas på nätterna och fryser i mellan åt på dagarna.

Testdag på onsdag 8/3 så jag börjar bli försiktigt optimistisk men försöker ändå vara neutral. Man e ju inte säker på hur mycket vaggisarna påverkar. Varje dag utan blödningar e just nu ett steg i rätt riktning för mig. Mina andra försök har jag börjat blöda kring dag 10-12 som då har varit runt BIM.

För mig är det RD 4 och jag känner igen mig i symptomen! Känner inget i brösten än dock.. Inste heller särskilt trött, mer orkeslös typ :s Jag är även hungrig hela tiden, men inte direkt sugen på nått
  • Missilence

Det känns som det är kört för mig med.. Har BIM imorgon (tror jag) men har på känn att det inte är nått :/

• Missilence
    I väntan skrev 2017-03-02 12:18:41 följande:

Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(

Hur går det för dig? Har mensen dykt upp??
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-02 09:47:43 följande:

RD 9 idag och BIM +5. Fortfarande inget blod *peppar peppar*. Mina symtom nu:

Fruktansvärt trött

Kissar oftare

Humörsvängningar

Mensvärk till och från

Brösten har börjat ömma lite

Svettas på nätterna och fryser i mellan åt på dagarna.

Testdag på onsdag 8/3 så jag börjar bli försiktigt optimistisk men försöker ändå vara neutral. Man e ju inte säker på hur mycket vaggisarna påverkar. Varje dag utan blödningar e just nu ett steg i rätt riktning för mig. Mina andra försök har jag börjat blöda kring dag 10-12 som då har varit runt BIM.

Hur går det? Har du fått några fler symptom? :)
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-04 09:30:06 följande:

Hej Missilence! Nej inte direkt. Känner av brösten lite fortfarande. RD11 idag och det har börjat bli rosa på pappret efter jag varit på toa. Det kommer även lite lite blod när jag sätter in Lutinusen. Så jag vet inte om man ska deppa ihop eller försöka fortsätta vara neutral till onsdag på testdagen. Min mens e iaf 1vecka sen men den kanske kommer nu. Får se hur detta utvecvklas! De andra gångerna när vi misslyckats så har jag börjat blöda på dag 10-12 men det har varit på BIM dagen eller max dagen efter. Min mens har aldrig direkt krånglat under IVF/PGD. Hur går det för dig?

Det kan ju va nidis om man inte får en riktig blödning så deppa inte än! Det är många som har småblödningar och är gravida ändå :) Jag är på RD 7 och jag har bara molande värk i magen och hungrig 24/7! Har BIM idag men ingen mens i sikte! Jag känner mig inte så gravid men man måste ju inte ha några symptom :) när hade du TD?
  • Missilence
    I väntan skrev 2017-03-04 08:42:30 följande:

Jag är inte gravid tyvärr, negativt test. Mensen beräknad imorgon.

Kan det inte bero på för tidigt test då? Eller fick du TD innan beräknad mens?
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-04 18:49:43 följande:

Min TD är på onsdag 8/3. Har molvärk i ryggslutet, och känner mig jättetrött. Brösten spänner lite och känner av lite mensvärk. Kommer rött blod nu men ingen direkt blödning än utan det ser mer ut som att det skvätter.Försöker vara så neutral jag ka tills onsdag men antagligen så har det misslyckats denna gången också :'(

Håller tummarna! Det finns ju som sagt en chans att det är positivt trots blödning :)
  • Missilence
    39årvillblimamma skrev 2017-03-05 05:14:02 följande:

det sket sig för oss. Vet inte om vi orkar försöka igen

Fy, vad ledsamt :/ kram!
Svar på tråden Ruvartråd