Ruvartråd
Hoppar in här! Spännande å följa alla ruvare :) blev ruvare i söndags så för mig är det för tidigt å känna något än :)
Hoppar in här! Spännande å följa alla ruvare :) blev ruvare i söndags så för mig är det för tidigt å känna något än :)
Jag känner mig precis som förra gången vi fick plus. Är lite nedstämd, gasig mage och HUNGRIG!
Kan också bara vara inbillning bara för att jag vet hur det känns ;)
Min mens är väldigt oregelbunden pga PGD och missfall, men om jag räknar med 30 dagar (som min cykel va innan vi började med allt) så har jag BIM på lördag :)
RD 9 idag och BIM +5. Fortfarande inget blod *peppar peppar*. Mina symtom nu:
Fruktansvärt trött
Kissar oftare
Humörsvängningar
Mensvärk till och från
Brösten har börjat ömma lite
Svettas på nätterna och fryser i mellan åt på dagarna.
Testdag på onsdag 8/3 så jag börjar bli försiktigt optimistisk men försöker ändå vara neutral. Man e ju inte säker på hur mycket vaggisarna påverkar. Varje dag utan blödningar e just nu ett steg i rätt riktning för mig. Mina andra försök har jag börjat blöda kring dag 10-12 som då har varit runt BIM.
Det känns som det är kört för mig med.. Har BIM imorgon (tror jag) men har på känn att det inte är nått :/
Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(
RD 9 idag och BIM +5. Fortfarande inget blod *peppar peppar*. Mina symtom nu:
Fruktansvärt trött
Kissar oftare
Humörsvängningar
Mensvärk till och från
Brösten har börjat ömma lite
Svettas på nätterna och fryser i mellan åt på dagarna.
Testdag på onsdag 8/3 så jag börjar bli försiktigt optimistisk men försöker ändå vara neutral. Man e ju inte säker på hur mycket vaggisarna påverkar. Varje dag utan blödningar e just nu ett steg i rätt riktning för mig. Mina andra försök har jag börjat blöda kring dag 10-12 som då har varit runt BIM.
Hej Missilence! Nej inte direkt. Känner av brösten lite fortfarande. RD11 idag och det har börjat bli rosa på pappret efter jag varit på toa. Det kommer även lite lite blod när jag sätter in Lutinusen. Så jag vet inte om man ska deppa ihop eller försöka fortsätta vara neutral till onsdag på testdagen. Min mens e iaf 1vecka sen men den kanske kommer nu. Får se hur detta utvecvklas! De andra gångerna när vi misslyckats så har jag börjat blöda på dag 10-12 men det har varit på BIM dagen eller max dagen efter. Min mens har aldrig direkt krånglat under IVF/PGD. Hur går det för dig?
Jag är inte gravid tyvärr, negativt test. Mensen beräknad imorgon.
Min TD är på onsdag 8/3. Har molvärk i ryggslutet, och känner mig jättetrött. Brösten spänner lite och känner av lite mensvärk. Kommer rött blod nu men ingen direkt blödning än utan det ser mer ut som att det skvätter.Försöker vara så neutral jag ka tills onsdag men antagligen så har det misslyckats denna gången också :'(
det sket sig för oss. Vet inte om vi orkar försöka igen