• Ingrid84

Ruvartråd

Ruvardag 11 efter ET med ett 3-dagars här, vårt andra försök. Precis som första gången in och ut på akuten med helt sjuka magsmärtor, inte livmodern utan buken. Mår fruktavsvärt illa, får inte i mig så mycket mat utan ligger mest i sängen och har galet ont. Kan inte jobba den här gången. Ska tillbaka till kliniken imorrn för kontroll. Det här kan ju inte vara normalt... men dom hittar inga fel...

• Ingrid84

Det här med överstimuleringssyndrom är fan inge kul... men när det beror på att embryot fäst så står man ut lite lättare (!!!!) Fick besked igår på sjukhuset efter att ha åkt in akut IGEN med sjuka buksmärtor, kräkningar och andnöd. De såg en hcg-stegring på blodprov. Och nu, mitt i natten (kan inte sova pga smärtor och tungt att andas) fick jag se ett svagt plus :) Ruvardag 13 idag.

Jag vill hoppa och skrika av glädje men kan inte röra mig! Nån som har varit med om överstimulering...?

• Ingrid84
    KinderM skrev 2017-01-27 09:33:45 följande:

Jag har plussat 2 dagar i rad vågar knappt tro det eftersom min egentliga testdag först är den 2/2.

Känns fantastiskt bra!!! Hoppas på positiva svar från er också!!

Hurra vad roligt! Stort grattis!
Svar på tråden Ruvartråd