• Anonym (penisfixerad gay)

Min pojkväns penis...

...Är väldigt lång, rak och grov vilket är jättebra. Men, själva skaftet är smalare än toppen, vilket gör att den ser ut som en klubba eller en svamp vilket jag INTE gillar. Dessutom har han förhuden kvar vilket är väldigt oattraktivt.

Nu kan man kanske inte göra något åt svampigheten men man kan ju göra en omskärning. Vi har vart ett par i tre månader nu, men jag har inte vågat ta upp problemen med hans penis ännu.

Han är väldigt duktig med den, så det är inte det som är problemet, utan hur den ser ut. Hur lägger man fram ett sådant känsligt ämne att din penis ser ut som en svamp och du måste ta bort förhuden, annars ser jag inte hur vi skulle kunna fortsätta vara ett par?

"svampformen" går den att operera?  

• Svar på tråden Min pojkväns penis...
  • Nyfikna72

Alla är olika, du lär nog acceptera det på alla plan och särskilt det du nämner. Annars kanske det är bättre du dejtar en dildo?

• John22

Du skulle till exempel kunna lägga fram det och samtidigt erbjuda dig att skära bort en egen kroppsdel. Ögonlocken till exempel - de är ju bara små hudflikar som mest är i vägen och är fula. Det blir dessutom lättare att rengöra ögonen efter att man tagit bort dem.

• Anonym (ida)
    Anonym (penisfixerad gay) skrev 2017-01-20 06:59:29 följande:

...Är väldigt lång, rak och grov vilket är jättebra. Men, själva skaftet är smalare än toppen, vilket gör att den ser ut som en klubba eller en svamp vilket jag INTE gillar. Dessutom har han förhuden kvar vilket är väldigt oattraktivt.

Nu kan man kanske inte göra något åt svampigheten men man kan ju göra en omskärning. Vi har vart ett par i tre månader nu, men jag har inte vågat ta upp problemen med hans penis ännu.

Han är väldigt duktig med den, så det är inte det som är problemet, utan hur den ser ut. Hur lägger man fram ett sådant känsligt ämne att din penis ser ut som en svamp och du måste ta bort förhuden, annars ser jag inte hur vi skulle kunna fortsätta vara ett par?

"svampformen" går den att operera?  

Alltså? Jag tycker du ska acceptera hur han ser ut om du fortfarande vill ha en pojkvän.
  • Anonym (Xx3)

Bättre han skaffar en tjej som gillar hans kuk i stället. Du är sannolikt inte så förtjust i honom ändå när formen på hans kul är ett problem.

Han kanske inte gillar din fitta heller. Är du beredd att gå under kniven?

• Anonym (q)

Hur ofta ser du rakt på den egentligen? 
    Njut av att han är bra på att använda den.

• Anonym (penisfixerad gay)
    Anonym (Xx3) skrev 2017-01-20 07:17:58 följande:

Bättre han skaffar en tjej som gillar hans kuk i stället. Du är sannolikt inte så förtjust i honom ändå när formen på hans kul är ett problem.

Han kanske inte gillar din fitta heller. Är du beredd att gå under kniven?

Du har missuppfattat mitt kön.
    Anonym (q) skrev 2017-01-20 07:18:30 följande:

Hur ofta ser du rakt på den egentligen? 
    Njut av att han är bra på att använda den.

Dagligen.

• Anonym (sho)

herregud. är du 14 år eller? lär dig trivas med den som den är (hur vacker behöver en fungerande kuk vara?), eller gör slut men säg FÖR GUDS SKULL inte åt honom att han måste stympa sig för att duga för dig eftersom att han har en ful kuk. sånt där kan ge komplex för livet. tänk om han sa att han tyckte att din fitta är ful och du får omskära dig om det ska funka? en omskärelse kommer inte bara ge en estetisk skillnad utan även påverka känseln. låt honom vara. snälla. 

• Anonym (sho)
    Anonym (sho) skrev 2017-01-20 07:38:30 följande:

herregud. är du 14 år eller? lär dig trivas med den som den är (hur vacker behöver en fungerande kuk vara?), eller gör slut men säg FÖR GUDS SKULL inte åt honom att han måste stympa sig för att duga för dig eftersom att han har en ful kuk. sånt där kan ge komplex för livet. tänk om han sa att han tyckte att din fitta är ful och du får omskära dig om det ska funka? en omskärelse kommer inte bara ge en estetisk skillnad utan även påverka känseln. låt honom vara. snälla. 

ser att du är man men är precis samma sak. att kommentera människors kön kan ge stora komplex. är han nöjd så låt honom vara.
  • Rakad Apa

Är helt extremt att han ska behöva könsstympa sig för att du ska vara nöjd med hans lem. Att du ska kommentera att hans kön ser ut som en svamp är bara taskigt och onödigt, varför liksom?

Jag var tillsammans med en tjej som hade en mindre snygg fitta, men sexet var skitbra så jag såg ingen anledning till att komma med en eventuellt sårande kommentar som i värsta fall kunde påverka hennes självförtroende och hämma henne sexuellt.

Skärp dig för fan!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Dumt)

Var nog bland det dumaste jag hört!!

Acceptera honom som han är herregud... Varför ta upp något han inte kan förändra, du sårar honom ju bara..

Är du tillsammans med honom eller hans kuk??

Svar på tråden Min pojkväns penis...