Tycker du att detta är otrohet?
Förstår att det kan kännas lockande.
För mig så är er relation sen innan en stor källa till svartsjuka/otrohets känsla om ni inleder något sexuellt, bara nu när hon bett dig så skulle jag tycka att en fortsatt relation var jobbig. En vänskapsrelation på nätet och irl ser jag som rätt så lika. Jag uppskattar att min partner har nära vänner men när det är någon som visar intresse för en kärleksrelation/sex så är det big no no.
Men om min man vill runka framför främlingar på nätet random så skulle jag inte bli så svartsjuk om han pratade om det med mig.
För mig är er relation, dina känslor för att du tycker om denna personen mycket och nu funderar på att ta det till en ny relation, det som är otrohet. Jag blir mindre svartsjuk om min man hånglar på krogen än om han visar känslor för andra utan att röra dem. En relation är ju en bästa vän som man har sex med och du och denna kvinnan tycks ha en nära vän relation så blandar ni in sex så har ni en relation som är väldigt lik den du har med din partner, om än inte irl.
Fundera på om det är att ha sex framför andra eller att ha det framför just henne som tänder dig. Är det framför just henne så behöver du ransaka dig om det är värt att förlora det du har med din partner. Om inte skulle jag säga tack och hej. Vänner kommer och går. Vill du ha henne fast online och ha kvar din tjej så måste du prata med henne. Men att säga "hej älskling, jag har haft kontakt med en tjej i 6 månader som jag nu vill onanera framför" skulle inte gå hem tror jag. Alla är olika men det är min gissning. 6 månaders vänskap som sen blir sexuell är inget man vill veta av som partner till någon. Sex framför andra, ni kanske kan ha det ihop? Och sist: om hon är bortrest, varför vill du inte ha videosex med henne istället?