Inlägg från: Anonym (why) |Visa alla inlägg
  • Anonym (why)

Fulaste namnet någon du träffat/känner heter

Träffade någon som hette Hallelujah, sjukt.

Nova och novali, Liam, matteo, Cevin, fruktansvärt.

Vanessa, pamela, låter som porrstjärnor.

Cassandra var även det jätte fult. Likaså Cataleya, fy fn.

Athina, melania, why?

Och alla utländska namn som typ jainabou, sainabou, aissatou, Abdullah, Mehmet, mohamed, mahmood, idris, yusuf, mustafa.....Finns alldeles för många.

• Anonym (why)
    Anonym (V) skrev 2017-01-20 08:34:55 följande:

What? I England. Inte i Sverige.

Nä ingenstans
  • Anonym (why)
    Anonym (V) skrev 2017-01-20 08:34:09 följande:

X

Halleluja ;D !!!!! Å Gud, Vanessa och Pamela, adda till mitt föregående inlägg. Träffade på en tjej i somras som pratade om sin kompis "Ronjalee" vet inte om det stavades så eller som Tommy Lee ;D Det var iallafall han jag tänkte på och det är väl höjden av tackighet :p

De utländska mannen tyckte jag fick var fina. Gillar dom. Tycker nästan aldrig att människor med namn från andra länder har fula namn. Skulle antagligen inte tycka att Cassandra eller Ronja-Lee var fult heller om dom kom från typ Belgien och Nya Zeeland.

Ronjalee....asså....Något utav det värsta jag hört. Det finns en kändis som har barn som heter Knaster och Token. Varför???
  • Anonym (why)
    Anonym (V) skrev 2017-01-20 12:40:12 följande:

För att kändisar ofta är störda? Haha. Vilket svin. "Hej jag är ny i klassen och heter Token" "Hej mitt namn är Knaster och jag är nyexaminerad psykolog som söker tjänsten som psykolog..."

Det är som att föräldrar som döper sina barn till Hokus Pokus eller Ronja Lee inte vill att dom ska kunna göra karriär eller bli nåt annat än hemlösa knarkare alt skådespelare :p

Hahaha ja. Tänk en rektor typ som heter Knaster. Och Kim kardashiansom dotter då....och Beyonces.
Svar på tråden Fulaste namnet någon du träffat/känner heter