• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • sanara88

Hej! 
    Blir gärna med i fb-gruppen :) Väntar 4e ca 25 sep :)
    Sandra Walmstedt

• sanara88
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 21:56:52 följande:
    Fixar :)
    Hej! 
    Sandra Walmstedt
  • tvåsmåunderverk
    sanara88 skrev 2017-01-17 01:09:28 följande:

Hej! 
    Sandra Walmstedt

Har skickat vänförfrågan så kan jag lägga in dig sen :)
  • tvåsmåunderverk
    Mille74 skrev 2017-01-16 22:58:19 följande:

Vill oxå bli tillagd i fb gruppen

Milena Tillgren ( Jensen Persson )heter jag

Har skickar vänförfrågan så kan jag lägga till dig! :)
  • tvåsmåunderverk
    Sissimoine skrev 2017-01-16 22:48:30 följande:

Hejsan! Grattis allihopa :) Gravid nu i v.5+0, bf 17 september, tredje barnet :) oplanerat då jag gett upp efter 3 missfall på raden, så det hela kom som en chock! Men nu hoppas jag verkligen det går vägen :) vill gärna vara med i gruppen om mina fb-vänner inte kan se guppen :) Simone Fransson heter jag

Är du från Kronobergs kommun? Så vi lägger till rätt person ;)
  • Sissimoine
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-17 07:06:00 följande:

Är du från Kronobergs kommun? Så vi lägger till rätt person ;)

Japp det år jag :)!
  • Maya91

Är den gruppen dold för fb-vänner? Vill gärna gå med men vill inte att någon annan bland mina fb-vänner ska veta än, eftersom jag bara är i v5 (4+5) och haft sena MF tidigare. :)

• finlander
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 20:14:17 följande:
    Jag håller gruppen hemlig för säkerhetensskull :) så lägg till mig som vän så lägger jag till er, sen tar jag bort er som vän! :)
    Jag försökte skriva meddelande till dig med mitt namn, men det lyckades inte. Vill gärna vara med i gruppen men vågar inte sätta ut mitt namn här öppet på FL. FlörtGlad
  • tvåsmåunderverk
    finlander skrev 2017-01-17 08:27:39 följande:
    Jag försökte skriva meddelande till dig med mitt namn, men det lyckades inte. Vill gärna vara med i gruppen men vågar inte sätta ut mitt namn här öppet på FL. FlörtGlad
    Skriver till dig snart :)
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER