• Menjagundrarbara

Rökning hos oss tjejer.

Är en tjej i mina yngre år och jag röker lite då och då. Min fråga är om ni killar verkligen tycker att det är oattraktivt om en tjej röker? jag vet att vissa killar bara tycker om det men har också hört från andra håll att dom inte gör det.Tyst
  • Svar på tråden Rökning hos oss tjejer.
  • Anonym (Kille)

Sjukt äckligt och ofräscht med tjejer som röker

• Anonym (Bleh)

Sjukt äckligt med både tjejer och killar som röker. Det är i mina ögon något av det yttersta tecknet på dumhet också, att bränna så mycket pengar på något som både är skadligt, äckligt och som inte varit coolt sedan 80-talet.

• Anonym (FD rökare)

Röker man så bryr man sig nog inte, men röker man inte så är det vidrigt om någon röker.

Jag och pojkvännen rökte båda två när vi träffades och

hade han rökt men inte jag så var de jätte äckligt att pussas. När vi båda hade varit ute så kände vi däremot ingenting. Nu har vi båda slutat och min dotter säger ofta

- åh mamma vad du luktar gott nu när du inte röker?

• Anonym (Bara dumt!)

Du blir rynkigare, gråare, hostigare, sjukare och fattigare av att röka. Och dessutom  illaluktande. Rökare har dessutom lägre IQ än ickerökare i snitt.

Så killen som inte är så intelligent, är fattig, luktar illa och kanske röker själv, kanske inte har nåt emot om tjejen röker, men övriga föredrar nog om tjejen inte röker.

www.aftonbladet.se/halsa/article12193551.ab
    www.riskbruk.se/default.aspx

• Anonym (a)

äckligt med alla som röker!

• volvo142

röker själv så.. Men det beror helt på man vill ju inte vara med en gula blend tant liksom ;) rör det sig om lite fest rökning eller lite på sommaren är det väl mer "okej" för dom flesta :)

• i-o

Varför stanna vid rökning? Kvinnor och män som snusar är lika precis lika oattraktiva.

• i-o
    Anonym (Klara) skrev 2017-01-19 13:09:05 följande:

"reklam"

"det sovande folket"... lol.
  • Anonym (ap)

De är väldigt sexigt med tjejer som röker.

• Mackan1978

Jag tycker att rökning är det sexigaste som finns.

Jag gillar när tjejer röker.

• Anonym (Okej)
    Mackan1978 skrev 2018-10-14 04:47:27 följande:

Jag tycker att rökning är det sexigaste som finns.

Jag gillar när tjejer röker.

Den bild jag har av såna som dig är att du är en kille som gärna hänger med ganska mycket yngre tjejer. Gärna som fortfarande kanske går på gymnasiet medan du själv slutat skolan för ett par år sedan. Du kör en ful Volvo med neonljus och tärningar hängandes i backspegeln. De tjejen du tycker om är sk white trash. Du har haft STD ganska många gånger och du super varje helg, gärna nån vardag också.
  • Anonym (H)

Det är äckligt med alla som röker, oavsett kön. Sluta nu medan du är ung, när du blir äldre kommer du att ångra dig att du började från första början.

• Elis73

Min ena son som är 19 år, säger sig hellre leva i celibat och dö på en öde ö än kyssa en rökare Han är så emot att han vill förbjuda rökning på allmän plats. 

Själv tolererade jag feströkande killar när jag var yngre och feströkte själv. Det var sällan någon som reagerade negativt då. Idag skulle rökning hos en potentiell partner sänka mitt intresse till nollpunkten.... 

• Furti

Sunkigt, oattraktivt och kan tyda på låg intelligens. 

• Anonym (Jonas)

Rökning är sexigt.

• Anonym (Sexigt)

Det finns inget sexigare än en kvinna som röker med stil.

Svar på tråden Rökning hos oss tjejer.