• Menjagundrarbara

Rökning hos oss tjejer.

Är en tjej i mina yngre år och jag röker lite då och då. Min fråga är om ni killar verkligen tycker att det är oattraktivt om en tjej röker? jag vet att vissa killar bara tycker om det men har också hört från andra håll att dom inte gör det.Tyst
  • Svar på tråden Rökning hos oss tjejer.
  • i-o

Varför stanna vid rökning? Kvinnor och män som snusar är lika precis lika oattraktiva.

• i-o
    Anonym (Klara) skrev 2017-01-19 13:09:05 följande:

"reklam"

"det sovande folket"... lol.
  • Anonym (ap)

De är väldigt sexigt med tjejer som röker.

• Mackan1978

Jag tycker att rökning är det sexigaste som finns.

Jag gillar när tjejer röker.

• Anonym (Okej)
    Mackan1978 skrev 2018-10-14 04:47:27 följande:

Jag tycker att rökning är det sexigaste som finns.

Jag gillar när tjejer röker.

Den bild jag har av såna som dig är att du är en kille som gärna hänger med ganska mycket yngre tjejer. Gärna som fortfarande kanske går på gymnasiet medan du själv slutat skolan för ett par år sedan. Du kör en ful Volvo med neonljus och tärningar hängandes i backspegeln. De tjejen du tycker om är sk white trash. Du har haft STD ganska många gånger och du super varje helg, gärna nån vardag också.
  • Anonym (H)

Det är äckligt med alla som röker, oavsett kön. Sluta nu medan du är ung, när du blir äldre kommer du att ångra dig att du började från första början.

• Elis73

Min ena son som är 19 år, säger sig hellre leva i celibat och dö på en öde ö än kyssa en rökare Han är så emot att han vill förbjuda rökning på allmän plats. 

Själv tolererade jag feströkande killar när jag var yngre och feströkte själv. Det var sällan någon som reagerade negativt då. Idag skulle rökning hos en potentiell partner sänka mitt intresse till nollpunkten.... 

• Furti

Sunkigt, oattraktivt och kan tyda på låg intelligens. 

• Anonym (Jonas)

Rökning är sexigt.

• Anonym (Sexigt)

Det finns inget sexigare än en kvinna som röker med stil.

• Anonym (Sluta sprida störda ideal.)
    Mackan1978 skrev 2024-12-05 07:05:50 följande:

Det är väldigt attraktivt att röka

Enbart för destruktiva sjuka människor. Normala personer med en hjärna att tänka med finner inget som helst attraktivt i att förgifta sina lungor, förstöra sin hy och åldras i förtid. För att inte tala om hur vidrigt rökare stinker, både ur munnen, porerna och sina kläder. 
  • BlondBimbo net

Man kanske ska särskilja på att röka tobak och snusa från att röka en joint i trevliga vänners lag. Tobak och snus känns totalt meningslöst men en joint på en efterfest är väl aldrig fel så kan man sitta och garva åt allt elände i det svenska samhället för några timmar. Visst, det är en flykt från verkligheten men vem fan bryr sig?

Btw, glömde bort att tillägga att jag varken röker tobak eller snusar för övrigt. Dricker knappt alkohol.

Svar på tråden Rökning hos oss tjejer.