Några fler unga som är gravida?
Hej!
Heter Amanda, är 18 år snart 19 och plussade idag! Så fantastiskt verkligen.
Tänkte kika om det är några fler unga mammor gärna runt 25 år och yngre eller några som också väntar bebis.
Hej!
Tänkte kika om det är några fler unga mammor gärna runt 25 år och yngre eller några som också väntar bebis.
Hej,
Jag är 25 år gammal och väntar mitt första barn som kommer i juli :)..
Hej, en till ung mamma här! 19åring här som väntar först barnet den 12/7 :)
Hej, en till ung mamma här! 19åring här som väntar först barnet den 12/7 :)
Vet inte om man räknas in som "ung förälder" denna graviditet (blir 23 år om några månader) men när sonen föddes var jag 17 år. Så han blir 6 år i maj!
Jag är gravid i vecka 7 (vecka 8 på fredag) har som sagt en son som blir 6 år. Har en sambo, vi är förlovade och har precis köpt en lägenhet som vi flyttat in i. Han har en son som är 5 år. Så vi är 4 hittills! Vi köpte lägenheten för att lösa ett problem (att barnen skullle få egna rum) Men nu kommer det en till knodd (som förövrigt är planerad! Vi visste bara inte att det faktiskt skulle ta sig.. så vi vågade inte planera för fler än vad vi var. Haha :D
Hej!
Japp!
Jag är 24 och väntar mitt tredje barn. Sambon och jag fick vårt första när jag var 18 och han 20. Sonen är nu 5 år och har redan en lillasyster på 2,5.
Trean är beräknad i mitten av juli.
Hej! Väntar mitt första barn med bf 8 juni, är alltså i vecka 26+2 idag.
Är 96:a så håller hon sig inne till den 8 juni och inte kommer lite tidigare (vilket jag har en känsla av att hon kommer redan) så hinner jag bli 21 innan hon kommer haha :)
Jag är 19 år och är gravid i vecka 27. Så har bf 7 juni, första barnet :)
Är 23 år och väntar mitt tredje barn 17:e september :) fick första och andra när jag var 19 och 20 år :)
Hej och grattis till alla bebisar här! Själv jag är 23 och väntar mitt andra barn. Bf 18 september. Är i vecka 12 går in i vecka 13 imorgon. Börjar må lite bättre nu men är fortfarande ganska trött.
Det är roligt att jämföra denna graviditet med förra. Sonen är nu ett år och snart 4 månader.
Är väldigt nyfiken på vem det är som ligger i magen denna gång!
Hej och grattis till alla bebisar här! Själv jag är 23 och väntar mitt andra barn. Bf 18 september. Är i vecka 12 går in i vecka 13 imorgon. Börjar må lite bättre nu men är fortfarande ganska trött.
Det är roligt att jämföra denna graviditet med förra. Sonen är nu ett år och snart 4 månader.
Är väldigt nyfiken på vem det är som ligger i magen denna gång!
Jag är 19 år och är gravid i vecka 27. Så har bf 7 juni, första barnet :)
Är 23 år och väntar mitt tredje barn 17:e september :) fick första och andra när jag var 19 och 20 år :)