• amanda1998

Några fler unga som är gravida?

Hej!

Heter Amanda, är 18 år snart 19 och plussade idag! Så fantastiskt verkligen.

Tänkte kika om det är några fler unga mammor gärna runt 25 år och yngre eller några som också väntar bebis.

• Svar på tråden Några fler unga som är gravida?
  • bebisdags

Grattis!

Jag är 21 år ( fyller 22 snart) och är nu i v22 :) Finns en grupp för unga mammor här på familjeliv ska se om jag kan hitta den.

• Martinalejon

Jag vet inte om jag räknas som ung fortfarande (men i huvudet är jag fortfarande 20år)
    Är 26 år och i v.8.
    För mig var det ett måste att vara självständig, ha eget boende och fast jobb och en pojkvän som jag älskar före jag skulle skaffa barn.
    Min pojkvän är 1 månad yngre än mig, han har också fast jobb och ett eget hus, planen är att vi ska sälja hans hus och flytta in i en större lägenhet tillsammans, medans vi kollar på ett hus som ligger närmare Gbg och som vi båda gillar.

Hur bor ni? Vad har ni för anställning?

• Birdiz
    amanda1998 skrev 2017-01-13 17:44:37 följande:

Hej!

Heter Amanda, är 18 år snart 19 och plussade idag! Så fantastiskt verkligen.

Tänkte kika om det är några fler unga mammor gärna runt 25 år och yngre eller några som också väntar bebis.

Jag är 24 och har bf 20 september :) Första barnet!
  • emmaliinnea

Stort grattis ts! Och alla andra förstås :)

Jag är 20, fyller 21, har BF 29/8 :D

Jag och min sambo håller på att bygga hus, inflytt innan sommaren! Har fast anställning på 75% och min sambo på 100%.

• sandraellinor

Jag är 24 år och plusade med min andra igår. Jag är idagsläget föräldraledig med min snart 9månader gamla son.

• amanda1998
    bebisdags skrev 2017-01-14 00:28:16 följande:

Grattis!

Jag är 21 år ( fyller 22 snart) och är nu i v22 :) Finns en grupp för unga mammor här på familjeliv ska se om jag kan hitta den.

Åh vad mysigt!

Ja kika jättegärna om du hittar den.
  • bebisdags
    amanda1998 skrev 2017-01-14 09:37:23 följande:
    Åh vad mysigt!

Ja kika jättegärna om du hittar den.

Ja super mysigt!:D Hur mår du då?

Lyckades inte hitta gruppen tyvärr men denna verkar ju fått fler nu så det är ju kanon!

• amanda1998
    bebisdags skrev 2017-01-14 11:16:06 följande:

Ja super mysigt!:D Hur mår du då?

Lyckades inte hitta gruppen tyvärr men denna verkar ju fått fler nu så det är ju kanon!

Jag mår bra än så länge. Otroligt trött hela tiden och har lite spänningar men annars mår jag bra själv då? 
  • amanda1998
    Birdiz skrev 2017-01-14 07:33:32 följande:
    Jag är 24 och har bf 20 september :) Första barnet!
    Åh vad roligt vårat bf är 22 september så himla nära.
    Bor i Örebro.
  • bebisdags
    amanda1998 skrev 2017-01-14 22:03:27 följande:

Jag mår bra än så länge. Otroligt trött hela tiden och har lite spänningar men annars mår jag bra själv då? 

Vad härligt! Jag mår bättre men ändå inte haha.. Har börjat fått extremt ont i ryggen gissar på att det sitter i fogarna eller bäcken men vi får se vad sjukgymnasten till veckan säger. Har problem då ryggen+benen oftast låser sig och att det strålar så gruvar mig för att lägga mig ned då det är då jag har som ondast så även fast graviditets-tröttheten lagt sig så kommer den vanliga tröttheten fram då jag den senaste veckan endast lyckats få 2-4 h sömn per natt.. Men hoppas att jag kan få hjälp med detta:)
Svar på tråden Några fler unga som är gravida?