Inlägg från: loveherso |Visa alla inlägg
  • loveherso

personlighet efter gbp

Hej!

Till er som har gjort en gbp, eller lever /har levt med en som har gjort en.
    Märker ni av någon personlighetsförändring hos den personen?

Lever själv med en tjej som blev väldigt självupptagen, stort bekräftelsebehov, omoget tankesätt och konstiga val. Ingen sexlust men efter lite alkohol, lösaktig och har ibland strulat med andra. Prata om det går inte för hon förnekar själv allt det här. Men ibland kan hon va sej själv igen korta stunder.

Går det över? Vad ska jag göra?

• Svar på tråden personlighet efter gbp
  • loveherso

Det var 2.5 år sedan hon opererades. Hon är fortfarande mitt allt, trots att hon gjort många fel efter viktnedgången. Att hon gått ner och mår bättre känns så bra, och att hon är gladare och har bättre självförtroende. Om jag ställer den här frågan med: Vad kan hon göra själv för att komma till insikt med vad hon gör? Jag ska försöka få henne att lyssna, och förstå att det förstör vår relation.

• loveherso

Camspr

Exakt alkoholen är största problemet! Då är bekräftelse behovet som störst hos henne med. Efter din viktnedgång, hur lång tid tid tog det för dej innan du slutade va otrogen mot din man?

• loveherso

Och hur kom du till insikt på vad du höll på med? Berätta gärna hur du gjorde för att hantera din situation. Stort tack till alla er som delar med er av era erfarenheter!

• loveherso

Tack för ni delar med er! Verkar tyvärr inte va många som känner till dom här problem trots att det är så vanligt. Jag har idag fått reda på omvägar, mer som har hänt. Oförlåtligt sådant. Hon kan ju själv inte vara ärlig mot mej. Så jag har bestämt mej för att lämna den här relationen, för jag orkar inte mer. Hon är någon helt annan som jag inte känner. Psykisk hjälp borde va obligatoriskt vid övervikts operationer enligt mej. Ni som kämpar på efter efter era operationer och ni som är närstående, En stor kram till er!

Ni som läser här, fyll gärna på med det ni har så det kan hjälpa andra.

Svar på tråden personlighet efter gbp