• Camspr

personlighet efter gbp

Jag har själv gjort en gbp och gick ner drygt 60 kilo. Jag kan utifrån mig själv säga att jag ångrar inte en dag operationen men min hjärna är totalt störd. Jag lever med samma man som när gjorde operation och jag älskar honom något fruktansvärt. Men efter operationen och efter alla plastikoperationer så har jag ett sådant sjukligt bekräftelsebehov, som jag idag kan hantera. Men förr va det rena helvetet, sprang till krogen varje helg och strunta totalt i min man. Otrogen gång på gång, det va helt sjukt.

Jag har inte sökt hjälpt utan gett mig fan på att aldrig mer såra honom (han vet om exakt allting). Men det jäkla bekräftande är som en cigg, man blir så sjukt beroende.

• Camspr

Det är vid just alkoholen det va som värst, strulade och gick hem med okända osv..

• Camspr

Han visste om 2-3 stycken sedan en morgon när jag berättade om den fjärde, att jag hade träffat han nykter. Jag hade alltid som ursäkt för mig själv att jag aldrig skulle göra något nyktert, men när jag väl gjorde det nykter så förstod jag att det hade gått för långt. Så den dagen berättade jag om alla, exakt allt som hade hänt. Efteråt har det varit så jäkla skönt för det kändes som man gick i annan kropp som man inte delade värderingar med.

Tror jag aldrig hade insett det om min man inte varit på mig som han har varit, han prata och fråga.. han var aldrig misstänksam utan han frågade hur det va osv.

• Camspr

Ja, precis. Jag kan klarar inte starksprit längre, då blir det totalt kaos. Innan hade jag kunnat svepa en 70:a liksom som hade varit en grogg idag. Håller mig till vin och cider annars blir det kaos.

Svar på tråden personlighet efter gbp