Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Strecket blev svagare - missfall?

Testoman här.. Tagit en del test och sen ville jag testa ett annat märke bara för att vara säker. Fick starkt och tydligt kl 12 på dagen med ett annat test- skönt! Men det var tvåpack så morgonen efter så tog jag det, och då vart det svagare? Betyder det missfall eller kan det ha helt logiska förklaringar och ändå gå bra? Har inte ont eller blöder, än så länge iaf. Men blev orolig såklart! Är bara i vecka 5, så ingen idé med vul.

• Svar på tråden Strecket blev svagare - missfall?
  • Anonym (Orolig)
    syntharen skrev 2017-01-09 19:54:55 följande:

Det går inte att se på test om det är missfall på gång, iaf inte så tidigt. Att testet blev svagare kan helt enkel vara för att ditt kiss var med utspätt just den gången. Men om det inte blir betydligt starkare efter några dagar, säg 4-5 dagar så är det dock en indikation på att hormonet inte stiger som det ska och det brukar innebära missfall. Ha is i magen och testa igen om 4-5 dagar så ska du se att det blir ett starkt positivt test.

Tveksam till att jag vill testa alls mer. Blir det missfall så borde jag börja blöda snart.. Känns som att jag är rätt färdig med testandet!
Svar på tråden Strecket blev svagare - missfall?