Farmen
Hade det varit någon som jag velat skulle komma tillbaka så var det Stina, men man får inte alltid som man vill :)
Kan inte med Bettan, inte heller med Kalle eller Alexander och Syliane.
Hade det varit någon som jag velat skulle komma tillbaka så var det Stina, men man får inte alltid som man vill :)
Kan inte med Bettan, inte heller med Kalle eller Alexander och Syliane.
Jag tror att det blir nu så att det blir två utslagningar på söndagar. Det som inte har någon medalj får tävla mot varann eller nåt sånt.
Det blev Alex, men vem ska han välja som andre kämpe?
Vem det än blir så hoppas jag att Alex åker.
Ja då märkte Maria också hur Bettan kan bete sig...bra.
Nu är i alla fall Alex ute så då kanske alla andra jobbar bättre. Vem tror ni blir storbonde? Tror att Syljan väljer Hasse eller Niklas. Vem Alex väljer som storbonde har jag ingen tanke om. Underligt att båda får välja storbonde och bara en kan bli.
Gläder mig också att Niklas är i final....Sa från dag 1 att jag önskar att han vinner och det hoppas jag fortfarande.
Hoppas bara att Bettan åker ut denna vecka för hon har verkligen betett sig konstigt.
Maria är bra, men kan även hon ha ett grinigt humör, men ser henne också som finalist.
Nu är det rätt personer kvar till finalveckan Bettan åkte ut i kväll. Eller inte helt rätta för Kalle måste också ut.
Inger kan bli svår att slå för hon visade att hon har styrkan och frågan är om hon är bra på husförhör med.