DevilsDaughter skrev 2017-01-17 15:57:04 följande:
Ofta känns hålet som kan vara öppet bara som en liten grop när den är stängd. Så är den riktigt stängd kn det vara svårt att känna alls.
Jag tror på att inte ha sex varje dag utan varannan till var tredje. När vi försökte med vårt första barn så hade vi försökt i ett år med att bombadera varje ägglossning. Testade att ha sex var tredje dg och blev gravid den månaden. Säkert slump men kan inte låta bli att tro på det lite grann.
När vi lämnade vår häst för betäckning så sa hingstägaren att de alltid låter hingsten betäcka stoet varannan dag under stoets brunst, om det betäcks varje dag så blir det massa gojs (sperma) i vägen för nästa omgång. Så låter mn det gå en dag emellan så rensas det ut ordentligt mellan varje gång. Det vr ju hennes teori så jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det :)
Nu sista barnet så hade vi sex varannan dag oxh försökte pricka så att vi hade sex precis efter ägglossningen, samma dag som äl men efter att den skett och jag blev gravid på första försöket. Men det kan ju också ha varitslump.. det är ju mkt annat som också ska stämma överens.
Ja det kändes domen grop, dessutom var den ganska hård.
Vad tror du om mina ÄL-tester?
Intressant det där med varje dag sex, jag kommer inte orka varje dag nästa gång om det inte tagit nu,