Inbillande testnarkoman?
Kul att så många försöker nu! Vad glad jag blir. :)
Jag vågar nästan säga att jag är gravid nu. Imorgon ska jag testa med CB digital.
Bilder från idag:
Kul att så många försöker nu! Vad glad jag blir. :)
Jag vågar nästan säga att jag är gravid nu. Imorgon ska jag testa med CB digital.
Bilder från idag:
Hej gott folk!
Idag tar jag mitt sista test, Clear Blue Digital med veckoindikator. Såhär blev resultatet:
"Gravid, 1-2 veckor"
Mitt första försök, mycket planering och mycket läsandet. Tips till alla som försöker: dokumentera ALLT, använd ÄL-stickor, skit fullständigt i alla som tycker att ni överdriver med att testa för mycket, ha aktivt sex (varje till varannan dag) och ät vitaminer.
Har fler tips till de som vill veta.
STORT tack till alla som har svarat och varit positiva i tråden, ni är guldvärda! Jag hoppas att ni som försöker bli gravida blir det inom kort!
Från Möjligtvisgravid till definitivtgravid :)
Ägget måste ha fäst tidigt för dig, då går det ju!
Va skönt att testerna har blivit så starka! :)
Jag är på äl +6/7 tror jag, har redan testat så klart, men självklart negativa test och det känns redan som att jag gett upp denna månad :S
Jag vet ju att det inte är vanligt att plussa så här tidigt och ändå blir man besviken. :D
Ditt ägg kanske inte har fäst än? Har läst att det tar ca 6-12 dagar efter ÄL, ibland sker det tidigare, ibland senare! Vad använde du för tester? De som mäter 10, 12 eller 25?
Bim idag. Ingen mens än, men den kommer säkert, äl +10 idag och igår fick jag ett helt blankt test. (På em)men tycker att det borde synts någonting om det varit något. Så nya tag nästa månad igen antar jag!
Hänger med här också. Är testoman ha ha.. Testar typ flera test om dagen när bim närmar sig och även ägglossningstest.
Bim den 25 feb..
Hoppas du får plus imorgon.
Ja galen är nog milt uttryckt ha ha.. Som min man sa, det är ju nästan vardag och hitta teststickor som ligger på tork ha ha...
Jag försöker knappt dölja min galenhet med testerna. Kom över tester billigt typ 4 kr testet så köpte på mig ett helt lager, så lär inte behöva köpa fler på minst ett år.
Jag kan se!!! Är detta Clear blue early Elr vanlig?