• orzia1

Inbillande testnarkoman?

Hänger med här också. Är testoman ha ha.. Testar typ flera test om dagen när bim närmar sig och även ägglossningstest.

Bim den 25 feb..

• orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-07 15:24:18 följande:

Ja tänk så galen man kan bli! Jag är likadan! Skulle skämmas att säga det till nån.. Haha

Hoppas att mensen inte dyker upp idag, så ska jag testa imorgon igen!! :)

Hoppas du får plus imorgon.

Ja galen är nog milt uttryckt ha ha.. Som min man sa, det är ju nästan vardag och hitta teststickor som ligger på tork ha ha...

Jag försöker knappt dölja min galenhet med testerna. Kom över tester billigt typ 4 kr testet så köpte på mig ett helt lager, så lär inte behöva köpa fler på minst ett år.
  • orzia1

Jag ser små streck på alla bilder som är inlagda igår och idag. Dock litar jag inte så mycket på CB testerna, köper de och testar efter jag fått tydliga streck på sådana billiga stickor.

• orzia1

Hur pass tidigt börjar ni testa med graviditetstest? Jag försöker hålla mig till bim-5 och gärna till bim -3 men är ju så lätt o testa när man har överdrivet många test hemma ha ha...

Vet att man ändå får neg men ska ändå på och testa. Hade önskat man kunde hålla sig till bim + 2

• orzia1
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:27:11 följande:

Morgonens. Plus ett illamående som heter duga :)

Nu kan jag väl inte inbilla mig längre?

Jag ser streck.

Grattis
  • orzia1
    kvp23 skrev 2017-02-11 11:14:39 följande:

Så lycklig äntligen kom det!!

Håll ut allihopa, från ett knappt synligt plus för 4 dagar sen till dagens plus. Kram

Åhh vad härligt. Stort grattis
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:08:07 följande:

Och nu har jag börjat blöda, trots starkare test igår morse! Fy så onödigt :(

Det behöver inte vara kört, vissa blöder trots det är bra med bebisen.
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:27:35 följande:

Ja, men igår hade jag fått en ökning på cb, och imorse var det bara en skugga, och så har jag ont nere i ryggen och blöder nu. Så det känns kört för den här gången. Fick det första svaga på cb för 5 dagar sen.

Aha.. Jag missuppfattade el läste snabbt, trodde du fått starkare test imorse

Stor kram
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 17:17:42 följande:

Tack :)

Hoppas på bättre lycka nästa gång.

Tyvärr en av nackdelarna att testa tidigt och mycke.. Har fått många plus som blivit tidiga MF, o hade jag inte testat så tidigt så hade jag tagit det som ngt försenad mens

Kram
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 19:28:57 följande:

Det är sant, min mens är som en klocka. Så vid det här laget hade jag nog hunnit testa ändå. Men man önskar kanske att man hade lite bättre tålamod till att vänta ;)

Jag har noll tålamod när jag har tester hemma ha ha .. Börjar typ testa på bim-5.. Fast denna månaden tog jag ett test redan idag ha ha.. Bim-10 typ..
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 20:16:10 följande:

Ja jag är likadan, fast man vet att det inte kan synas så tidigt :)Jag har bara 10 dagars lutealfas, och idag var jag på bim +5, vågar inte ens räkna ihop hur mycket jag lagt på cb + och digital nu sen jag fick de svaga plusset (de billiga stickorna tog slut ;))

Undrar när äl kommer igång igen sen.. det är ju ett tidigt MF nu så det räknas väl som vanlig mens kanske?

Skrev precis i en annan tråd

Har köpt graviditetstest av en kompis, har räknat efter och insett jag inte kommer göra gång på alla oavsett om jag testar typ 10 test per månad i flera månader.. Om någon vill köpa så maila mig här eller skicka ett SMS 0731578940 . 4 kr styck plus porto och det är stickmodell..

Innan jag köpte de av min kompis så köpte jag från billiga tester och som du skriver så gick det åt en förmögenhet. Nu köper jag inte digitala förrän jag fått plus på de billiga och det gått några dagar över bim.

Jag brukar räkna mina mf blödningar som mens och utgå från det nät jag sen kollar ägglossning osv.
  • orzia1
    littlepixiegrl skrev 2017-02-14 08:48:24 följande:

Jag köper gärna lite teststickor av dig om du har kvar? :)

Skickar mail
  • orzia1

Skickar mail

Kan ej maila dig.

Skicka gärna ett SMS 0731578940
Svar på tråden Inbillande testnarkoman?