Inlägg från: Anonym (En till testgalning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till testgalning)

Inbillande testnarkoman?

Någon som har erfarenhet av babyplan tidiga test? Någon som ser nåt på min bild kanske?

Men Åå, bilden hamnade åt fel håll o det syns ett supersvagt rosa i verkligheten, som kom upp direkt. Saken är den att jag testade med PE igår morse, och det var helblankt. Undrar om det är vanligt med spökstreck på dessa?

Syntes ditt tydligt? Det kom upp direkt på mitt men jättesvagt. Ska testa imorgon bitti igen. Vet inte om min ägglossning var senare än jag trodde kanske.

Mojligtvisgravid skrev 2017-01-09 22:36:41 följande:

Jag testade ju med Babyplan tidiga oxå, fick också rosa streck, det kanske är så att det är vanligt med spökstreck? Då förlorar jag hoppet på att jag e gravid denna månad.

Såg dina bilder och att du var ts nu! På ditt ser man tydligare än på mitt tror jag. Min bild blev så himla dålig här.
    Mojligtvisgravid skrev 2017-01-09 22:36:41 följande:

Jag testade ju med Babyplan tidiga oxå, fick också rosa streck, det kanske är så att det är vanligt med spökstreck? Då förlorar jag hoppet på att jag e gravid denna månad.

Såg dina bilder och att du var ts nu! På ditt ser man tydligare än på mitt tror jag. Min bild blev så himla dålig här.

Ja imorgon borde de vara starkare! Vid min förra grav testade jag jättesvagt på bim-4 men bim+2 var det starkt plus. Håller tummarna för dig!

Är detta äl-testet pos? Taget på fm och hade varit på toa 30 min innan..

Bilden kom inte med

Jag tror också att du är gravid!

Kan nån kika på ett nytt äl-test?

Håller på att bli tokig snart.. har haft starka test i flera dagar ca 3.

Har nästan alltid 28 dagars cykel, och enligt p-Tracker borde jag haft äl för 3 dagar sedan. Har 11 dagar till mens nu. Har även haft äl flytningar som börjat avta.

Vi har myst så mycket vi orkat och nu börjar orken ta slut.. haha

Men NU måste väl testet va positivt?

Dom svagare är från igår och de två andra från idag, och dom blir så här starka fast jag kan ha varit på toa en kvart innan.

Känner mig så irriterad för att jag gick efter appen och vi försökte nästan alla fertila dagar enligt den och sen nu när det set ut som äl är på G så är lusten slut..

Men vi fick till det igår kväll så nu får det bära eller brista.

Svar på tråden Inbillande testnarkoman?