Inbillande testnarkoman?
Hänger med här också. Är testoman ha ha.. Testar typ flera test om dagen när bim närmar sig och även ägglossningstest.
Bim den 25 feb..
Hänger med här också. Är testoman ha ha.. Testar typ flera test om dagen när bim närmar sig och även ägglossningstest.
Bim den 25 feb..
Ja tänk så galen man kan bli! Jag är likadan! Skulle skämmas att säga det till nån.. Haha
Hoppas att mensen inte dyker upp idag, så ska jag testa imorgon igen!! :)
Jag ser små streck på alla bilder som är inlagda igår och idag. Dock litar jag inte så mycket på CB testerna, köper de och testar efter jag fått tydliga streck på sådana billiga stickor.
Hur pass tidigt börjar ni testa med graviditetstest? Jag försöker hålla mig till bim-5 och gärna till bim -3 men är ju så lätt o testa när man har överdrivet många test hemma ha ha...
Vet att man ändå får neg men ska ändå på och testa. Hade önskat man kunde hålla sig till bim + 2
Morgonens. Plus ett illamående som heter duga :)
Nu kan jag väl inte inbilla mig längre?
Så lycklig äntligen kom det!!
Håll ut allihopa, från ett knappt synligt plus för 4 dagar sen till dagens plus. Kram
Och nu har jag börjat blöda, trots starkare test igår morse! Fy så onödigt :(
Ja, men igår hade jag fått en ökning på cb, och imorse var det bara en skugga, och så har jag ont nere i ryggen och blöder nu. Så det känns kört för den här gången. Fick det första svaga på cb för 5 dagar sen.
Tack :)
Hoppas på bättre lycka nästa gång.
Det är sant, min mens är som en klocka. Så vid det här laget hade jag nog hunnit testa ändå. Men man önskar kanske att man hade lite bättre tålamod till att vänta ;)
Ja jag är likadan, fast man vet att det inte kan synas så tidigt :)Jag har bara 10 dagars lutealfas, och idag var jag på bim +5, vågar inte ens räkna ihop hur mycket jag lagt på cb + och digital nu sen jag fick de svaga plusset (de billiga stickorna tog slut ;))
Undrar när äl kommer igång igen sen.. det är ju ett tidigt MF nu så det räknas väl som vanlig mens kanske?
Jag köper gärna lite teststickor av dig om du har kvar? :)