Inlägg från: Anonym (Tyvärr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tyvärr)

Blir barn mobbade pga utstickande öron?

Ja det blir man tyvärr jag önskar min föräldrar hade fixat mina öron när jag var liten så jag slapp bli mobbad och slapp lida för det även nu när jag är vuxen. Går det att fixa så för hans skull gör det. Hur liten är han? Vet att vissa tejpat med gott resultat men vet inte hur små dom måste va då för att det ska fungera

• Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Äsch) skrev 2017-01-05 13:57:10 följande:

Sådär kan du ju inte säga. Alla med utstående öron blir definitivt inte mobbade, det är struntprat. Hade du inte blivit retad för dina öron hade de kanske hittat något annat. Din näsa, dina fötter, att du hade en gul tröja tisdagen den 14. Du vet, en mobbare sniffar upp precis vad som helst.

Min son är snart 12 och har lite Shrek-liknande öron, som TS barn. Han har aldrig blivit retad för dom. Han blir inte retad i huvud taget.

Skrev jag att alla med utstående öron blir mobbade?? Jag hade varit glad om min öron hade blivit fixade när jag var liten i alla fall. Skitsamma hur gulliga mina föräldrar tyckte mina jävla öron var.

Skönt att din som slipper bli mobbad
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Äsch) skrev 2017-01-05 14:40:38 följande:

Ja du skrev att man blir mobbad om man har utstående öron. 

Ja och många blir det också som du säkert har märkt på svaren i denna tråden.
Svar på tråden Blir barn mobbade pga utstickande öron?