• Anonym (Snyft)

Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?

Jag är 180 och ingen man tittar åt mig, snyft snyft.

Jag är så avundsjuk på vackra små nätta tjejer på 160, det är så snyggt när dom är vältränade. Så kvinnliga och vackra.

Önskar jag såg ut som Scarlett Johansson, Shakira eller Emilia Clarke men jag är lång och ful som en kille med jättestora händer, adamsäpple och stl 40 i skor och ser ut som Gunde Svan i kvinnokläder. Jag är jätteklumpig och har skitdålig hållning. Massa tandkött när jag ler och stora grodögon som ser ut som att dom ska ploppa ur.

Varför hatar alla killar långa tjejer?????

Buhuuu

• Svar på tråden Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?
  • Anonym (H)
    Anonym (Snyft) skrev 2017-01-03 18:58:58 följande:

Alla säger till mig "du har ingen chans hos mig din älg-kvinna", "jag vill ha en kortare kvinna jag orkar bära med fina små kroppsdelar och ljus röst, inte basröst som du har"

jag gråtit flera nätter och startat 700 000 000 000 trådar på familjeliv och flashback om detta för det är det ENDA jag tänker på och pratar om.

Jag ingen utbildning, inget liv, inget jobb, inga vänner och ingen kärlek. ALLT DETTA FÖR ATT JAG ÄR 180!! VARFÖR GUUUUUD???!!!

*Ångestfyllt skrik och ful-gråt*

Nuuuu fattade jag ironin.
  • Anonym (Snyft)
    Anonym (H) skrev 2017-01-03 19:02:03 följande:

För du läste de andra 699 000 000 000 trådarna? Vi får lida ihop, vi stackars långa :( :'(
  • Anonym (Snyft)
    Anonym (H) skrev 2017-01-03 19:02:03 följande:

Eller tog du ett anti-vaccin som tog bort effekten av det första vaccinet? :/
  • Anonym (H)
    Anonym (Snyft) skrev 2017-01-03 19:04:58 följande:
    Eller tog du ett anti-vaccin som tog bort effekten av det första vaccinet? :/
    Nä! Det vore inte värt det. Jag behöver det där vaccinet.
  • mikk
    Anonym (Snyft) skrev 2017-01-03 18:50:35 följande:

Å Gud vad hett med en frivillig dörrmatta. Mmm, What a man...

Det är väl bara så att en del män - vet ej hur vanligt eller ovanligt - känner det som rätt naturligt att i vissa frågor underordna sig sin kvinna i en relation.

Det är nog "inom de normala vatiationerna" som medicinarna brukar säga, och den som vill fnissa får väl göra det.

Fast knäsvag var nyckelordet.
  • Anonym (G)

Grät inte , du hittar också en kille!

• Kfib104848

Jag vet! Det är så jobbigt! Får slå bort männen med en kvast och det är inte så lätt när man bara är 1,60!!! :)

• Linnea1994

Men på allvar! När fasen ska ni sluta tjata om längd och framför allt starta nya trådar i ämnet då det finns hundratals likadana????
    Tittar man i på "sex och samlevnad" så är nästan varannann tråd om längd!
    Läs dessa i stället!

• Feminina
    Anonym (Troll?) skrev 2017-01-03 21:09:51 följande:

Du trolling eller verkligen tänka så?

Om först, hahaha. om andra, nej. inga män vill ha tjej runt 160. Det är fan kort och oattraktiv. Din längd är typ perfekt.

Hej, du som alltid startar trådar som kort tjej.
  • Feminina
    Anonym (Troll?) skrev 2017-01-03 21:09:51 följande:

Du trolling eller verkligen tänka så?

Om först, hahaha. om andra, nej. inga män vill ha tjej runt 160. Det är fan kort och oattraktiv. Din längd är typ perfekt.

Du kan vara troll..
  • Daimstruten

Urvalet blir så klart betydligt mindre när man som tjej är 180 cm (vilket jag själv är) MEN det är så klart inte helt tomt på lämpliga killar. Däremot stördes jag av alla dvärgar (killar under 175 cm) som stötte på mig. Dom borde ju förstå själva att dom inte hade en chans.

• Aikido
    Daimstruten skrev 2017-01-05 11:52:30 följande:
    Urvalet blir så klart betydligt mindre när man som tjej är 180 cm (vilket jag själv är) MEN det är så klart inte helt tomt på lämpliga killar. Däremot stördes jag av alla dvärgar (killar under 175 cm) som stötte på mig. Dom borde ju förstå själva att dom inte hade en chans.
    Visst är det så. Alla dessa idioter som inte kan läsa tankar. Varför fick de ens födas liksom?
  • Alessia

Ta kontakt med en duktig stylist och förändra dig och din stil. Eller anmäl dig till det där TV- programmet vad det nu heter Gokväll eller något sådant. Där finns ju förändringsexperter.

• Daimstruten
    Aikido skrev 2017-01-05 14:14:57 följande:

Visst är det så. Alla dessa idioter som inte kan läsa tankar. Varför fick de ens födas liksom?

Ja det undrar jag också men sen vet jag så klart att självkritik aldrig varit killars starkaste sida. Är av samma anledning fula killar står helt förvånade och inte fattar varför dom snyggare tjejerna helt ignorerar dom.
  • Aikido
    Daimstruten skrev 2017-01-06 08:35:40 följande:
    Ja det undrar jag också men sen vet jag så klart att självkritik aldrig varit killars starkaste sida. Är av samma anledning fula killar står helt förvånade och inte fattar varför dom snyggare tjejerna helt ignorerar dom.
    Har du också vaccinerat dig?
  • klyban

Tråden legat i denna del hela tiden?
    Detta till trots, så är det många som inbillar sig just sin längd är den felaktiga längden.
    Vilket kan te sig rätt lustigt.

• Daimstruten
    Aikido skrev 2017-01-06 08:44:28 följande:

Har du också vaccinerat dig?

Nope. Säger bara sanningen. Finns alltid undantag men på det stora hela stämmer det...
  • Aikido
    Daimstruten skrev 2017-01-07 19:05:42 följande:
    Nope. Säger bara sanningen. Finns alltid undantag men på det stora hela stämmer det...
    Varsågod, dessa bjuder jag på ifall dina gamla skulle bli utslitna.

• Daimstruten
    Aikido skrev 2017-01-07 19:09:31 följande:
    Varsågod, dessa bjuder jag på ifall dina gamla skulle bli utslitna.

Gulligt av dig, men jag slet av mig mina för länge sen, men jag förstår att du har många själv.
Svar på tråden Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?