• Anonym (Snyft)

Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?

Jag är 180 och ingen man tittar åt mig, snyft snyft.

Jag är så avundsjuk på vackra små nätta tjejer på 160, det är så snyggt när dom är vältränade. Så kvinnliga och vackra.

Önskar jag såg ut som Scarlett Johansson, Shakira eller Emilia Clarke men jag är lång och ful som en kille med jättestora händer, adamsäpple och stl 40 i skor och ser ut som Gunde Svan i kvinnokläder. Jag är jätteklumpig och har skitdålig hållning. Massa tandkött när jag ler och stora grodögon som ser ut som att dom ska ploppa ur.

Varför hatar alla killar långa tjejer?????

Buhuuu

• Svar på tråden Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?
  • Anonym (H)

Jag är också 1,80 och känner onte igen mig i det du säger. Tvärtom är det ofta jag som blir obekväm när killar som är mycket kortare raggar på mig.

• Aikido
    Anonym (H) skrev 2017-01-03 18:38:05 följande:
    Jag är också 1,80 och känner onte igen mig i det du säger. Tvärtom är det ofta jag som blir obekväm när killar som är mycket kortare raggar på mig.
    En föga känd bieffekt av det senaste influensavaccinet är att man blir totalt oemottaglig för ironi.
  • mikk

Ursäkta mig men...

...längre tjejer gör mig helt knäsvag av attraktion. Särskilt längre än jag själv (182 cm).

Jag menar rent fysiskt knäsvag och svårt att behålla naturliga kroppsrörelser. Tunghäfta också tyvärr, och om jag öppnar foderluckan för att ge mig till känna för Den Sköna, kommer det ut osammanhängande nonsens och jag gör garanterat bort mig kraftigt.

Hon ler och rycker på axlarna och går.

Om hon bara visste vad hon missar... en man hon kan styra och ställa med.

• Anonym (Snyft)
    Aikido skrev 2017-01-03 18:40:36 följande:

En föga känd bieffekt av det senaste influensavaccinet är att man blir totalt oemottaglig för ironi.

Hahaha
  • Anonym (Snyft)
    mikk skrev 2017-01-03 18:45:20 följande:

Ursäkta mig men...

...längre tjejer gör mig helt knäsvag av attraktion. Särskilt längre än jag själv (182 cm).

Jag menar rent fysiskt knäsvag och svårt att behålla naturliga kroppsrörelser. Tunghäfta också tyvärr, och om jag öppnar foderluckan för att ge mig till känna för Den Sköna, kommer det ut osammanhängande nonsens och jag gör garanterat bort mig kraftigt.

Hon ler och rycker på axlarna och går.

Om hon bara visste vad hon missar... en man hon kan styra och ställa med.

Å Gud vad hett med en frivillig dörrmatta. Mmm, What a man...
  • flygrl
    Anonym (Snyft) skrev 2017-01-03 18:30:20 följande:

Jag är så avundsjuk på vackra små nätta tjejer på 160, det är så snyggt när dom är vältränade. Så kvinnliga och vackra.

Önskar jag såg ut som Scarlett Johansson, Shakira eller Emilia Clarke men jag är lång och ful som en kille med jättestora händer, adamsäpple och stl 40 i skor och ser ut som Gunde Svan i kvinnokläder. Jag är jätteklumpig och har skitdålig hållning. Massa tandkött när jag ler och stora grodögon som ser ut som att dom ska ploppa ur.

Buhuuu

Hahahahahaha!!!
  • MammAmma
    Anonym (Snyft) skrev 2017-01-03 18:30:20 följande:

Buhuuu

• Anonym (H)
    Aikido skrev 2017-01-03 18:40:36 följande:
    Fan också! Jag tog det ju faktiskt häromdagen... :'(
  • Anonym (Snyft)

Alla säger till mig "du har ingen chans hos mig din älg-kvinna", "jag vill ha en kortare kvinna jag orkar bära med fina små kroppsdelar och ljus röst, inte basröst som du har"

jag gråtit flera nätter och startat 700 000 000 000 trådar på familjeliv och flashback om detta för det är det ENDA jag tänker på och pratar om.

Jag ingen utbildning, inget liv, inget jobb, inga vänner och ingen kärlek. ALLT DETTA FÖR ATT JAG ÄR 180!! VARFÖR GUUUUUD???!!!

*Ångestfyllt skrik och ful-gråt*

• Anonym (Snyft)
    Anonym (H) skrev 2017-01-03 18:58:48 följande:

Fan också! Jag tog det ju faktiskt häromdagen... :'(

Ja men är du lång på det jag förstår din ångest. Annars det är ingen katstrof att inte förstå ironi eller ha självinsikt. Eller kunna ta till dig information som inte bekräftar dina vanföreställningar. Inte så farligt. Bara du inte är lång för då vill ingen man ha dig, dom vill bara ha korta tyvärr.
Svar på tråden Varför vill killar bara ha tjejer runt 160?