akedi75 skrev 2017-02-10 16:15:58 följande:
Hej, helt ny både i tråden och på familjeliv!!
Är äldst i tråden! Har inga egna barn sen tidigare (men bonusbarn)
Är 41, fyller 42 i juni. Har försökt på naturlig väg i 2,5 år tillsammans med maken som är 39, fyller 40 i höst.
Vi drog igång IVF, korta programmet, här nu i januari. Bor i Göteborg, går på privat klinik i Göteborg.
Hade äggutplockning i fredags, och insättning i onsdags så jag är på ruvardag 3 (eller kanske 2? Blir förvirrad hur man räknar).
Jag räknar väl egentligen inte med att det ska fungera för oss med tanke på min ålder. Av 10 utplockade ägg blev 8 befruktade, ett var tillräckligt bra för att sätta tillbaka in, inget av dem gick att frysa. Så nu är det lite mentalt påfrestande att gå här och inte veta. Men ska läsa in mig på träden (87 sidor är ju en del :)) men är så glad att jag hittade er!
PS heter egentligen Karin men orkade inte hitta något tillräckligt unikt fantasifullt som innehöll det och som ingen annan redan hade tagit som användarnamn så fick bli detta ;)
Hej Karin.
Och välkommen hit. :)
Då är vi väldigt lika i tid. Jag plockade i torsdags och satte in i tisdags. Så ruvardag 3 här. :) man räknar dagen efter som dag 1.
Skönt att följas åt under detta. :) just nu är det mycket tankar inför provdagen. Antar att du ska testa mån den 20?
Hur gamla är dina bonusbarn?
Kram