IVF Januari 2017
Jag såg på ett Instagram konto att en tjej åt folsyra i samband med sprutorna. Är det något ni också gör? Man kanske ska börja ta såna redan nu? :)
Jag såg på ett Instagram konto att en tjej åt folsyra i samband med sprutorna. Är det något ni också gör? Man kanske ska börja ta såna redan nu? :)
Första dagen med suprecur! Nu äntligen är vi igång!
Hej allesammans :) jag har precis startat en blogg om min ivf resa. Om ni är nyfikna så får ni gärna gå in och kika på den, och om någon annan också har en blogg om detta så går jag mer än gärna in och läser eran upplevelse :) nouw.com/bebisresan
Då tog det slut för vår del. Tack vare läkare som inte lyssnade först utan tyckte ändå vi skulle börja.
Inte för att det spelar någon roll för någon här inne, man har ändå inte fått någon respons eller något i denna tråd.
Tack för mig
thetrip2017.wordpress.com/blogg/
Har också en blogg. Ni får gärna läsa om våra upplevelser där. Skriver mest för att man ska komma ihåg vad man går genom. Men kanske kan det också hjälpa någon annan som ska gå genom det eller är mitt i det!!
Ja du kanske har rätt, det blir nog så när vi är så många med. Tack för att du frågade <3
Jag fick min mens förra måndagen men den kändes inte som en normal mens. Ringde för att fråga om man verkligen kunde räkna det som en mens då det var så lite blod. Jodå ingen fara, kom för ultraljud imorgon och så startar du på kvällen. När man kom dit så berättade jag att jag hade fått nu ännu mindre blod. Nädå, ingen fara, kör igång med sprutorna sa de.
Nu 6 dagar med sprutor + 1 orgalutran spruta så var det dags för ultraljud. Oj då, det var ingen riktig blödning trots allt....
Irriterad över att de inte lyssnade på en från första början.
Nu åker vi ifrån Gbg, utav mina 4 som va befruktade så var 2 jättefina, 1 lite mellan och den sista hade stannat av lite. Så 1 tillbaka och kanske 2 till frysen. Så nu är det en lång väntan till 3 feb. :)