IVF Januari 2017
Ja då jag fick ett jättefint blastocyst tillbaka och har testdag på måndag! 2 dagar kvar!!!!!!!
Ja då jag fick ett jättefint blastocyst tillbaka och har testdag på måndag! 2 dagar kvar!!!!!!!
Mina missfall kommer inte ut av sig självt. Har fått gjort abort/skrapning tre gånger. Min kropp fortsätter vara gravid trots att fostren dött sen veckor tillbaka. Positiva gravtest och symptom som är kvar. Så tror inte att min livmoder behövd knytas ihop ;) min kropp brukar älska att vara gravid lite för mycket. Däremot har de funderat på om mina NK-celler är lite för aggressiva och gör så att fostren inte får tillräckligt med näring. Att kroppen själv vill ta död på det som är främmande. Därför fick jag intralipiddropp nu, men blev ju inte gravid så vet inte om det funkar. Det får framtiden utvisa. Jag borde ju bli gravid någongång igen. Tycker att det vore konstigt annars. Har ju varit det så många gånger.
En fundering....
vi har 3 ägg i frysen och ska göra FET om 1 månad. Tar man ägglossningsspruta då eller man kör helt i sin egna cycel? Vad händer om man inte får ägglossning?
Men det låter ju helt fantastiskt! Håller alla tummar! När skulle du till läkaren nästa gång?
Blev så dåligt med vriden bild men det är ingen tvekan!!!
Usch! Jag förstår det! Men jag har en bra magkänsla! Jag tror att det här blir bra! Är med dig i tankarna på torsdag <3
Det kommer gå fint för dig i veckan hos läkaren, även om denna vecka kommer gå lååångsamt. Känns bra att höra att mensvärk kanske är bra ändå. Är försiktigt positiv! :)
Många tråkiga inlägg nu, usch jag lider med er alla.
Även vi fick besked idag, det var som vi trodde. Ett tidigt missfall (biokemiskt som det heter ) fick vi förra vecka. Därför Har jag inte orkat att skriva här inne.
Det har varit fruktansvärt, från att ha svagt plus till att det blev starkare och även att Hcg ökade, till nu.... minus. :( Hade vart skönare och få ett minus direkt.
Man har hoppat mellan glädje och förtvivlan.
Jag hoppas att ni som inte testat än lyckas bättre.
Vi drar igång igen nu i mars med vårat frysta och hoppas att det är guldägget som ligger och väntar på oss!
Tjuvtestade idag. Har td på söndag men det har gått 9 dagar sen vi återförde en 5 dagars blastocyst.
Det var ett tydligt icke gravid.
Kanske kan det ändras till söndag. Vad tror ni? Det känns kört.
Beklagar så mycket Milla! <3 Jag trodde verkligen att det skulle gå vägen. Jag vet att biokemiskt känns skit. Varför ge plus om det ändå inte är nått där som fäst ordentligt. Men försök tänka att det var bra att kroppen stötte bort det tidigt. Även om det känns skit så är ett missfall senare ännu värre. Klen tröst jag vet. Och en annan tröst är att du KAN bli gravid. Det var bara fel ägg denna gång. Tror det rätta väntar på dig i frysen! Jag tror iaf det <3
Själv har jag möte med min läkare här i Stockholm på tisdag. Bara att börja om liksom, suck!