IVF Januari 2017
Tack! Ja precis, får jag mens så blir det innan officiell testdag så får se hur det går. Vilken ruvdag är ni på på fredag? Jag fick positivt svar på ruvdag 10 med en 2-dagars sist om det hjälper. Nu kommer jag nog testa torsdag-fredag som är ruvdag 6-7 men då med en 5-dagar blastis.
Läste någon som tycker lutinusen är värst och det kan jag verkligen hålla med om!!
Lycka till alla!
Kan man testa tidigare med en 5 dagars blastis?
Lutinus är väl ingen hit men får väl hoppas den gör det den ska. Så tänker jag iaf. :)
Förstår att du är sugen på att testa. Vem är inte det. Tycker det är jobbigast när jag är ledig. Då hinner jag tänka och känna efter hur kroppen känns. När jag jobbar så tänker man inte på det på samma sätt.
Jag ska verkligen kämpa för att vänta tills fredag. Min största fara just nu är att testa, se resultatet och sen de känslor som kommer med det... Åh jag vet att läkaren sa att det var väldigt tidigt att testa redan den 3/2 fredag. Men oki.
Jag väntar till den 3/2. kan säga att det är rätt skönt att vara här uppe nu o åka skidor, då blir det att man tänker mindre. Dagarna går rätt så fort :)
Hur känner du dig? Några symtom mer än mensvärk?