• Milou3

BIM FEBRUARI 2017

Jag fick också utslag förra veckan för äl (22/1) och nyss 27/1!! Fattar noll. Men sexat på ändå!

Becca90: så fick jag sist jag var gravid, toknegativt på äl +10! Sen äl+12 svagt positivt med ett "testa tidigt test"

Så än finns det hopp! Har du ömma bröstvårtor?

Det har/är mitt kännetecken på tidigaste symptom :)

• Milou3

Men har du ömma bröstvårtor och illamående så hade jag definitivt trott mig vara gravid! Jag känner ingenting ???? Möjligtvis lite tröttare än vanligt, men det är ju bara kolla ut så förstår man varför.

Med vilka gravtest har ni kört med? Och vilken känslighet har de?

• Milou3

Klockansju: ett spökstreck fastnar nog sällan på bild?

Jag som är rätt "hård" när jag dömmer gravtest tycker ändå detta ser positivt ut. MEN, vilket test är det och hur många dagar efter äl är du?

• Milou3

Jag vill också må illa ???? Men känner noll! Uppblåst "mensmage" bara och svagt mol i ryggen.

Men så är det typ jämt veckan innan mens. 9 dagar kvar till Bim dock. På äl 4-5 bara.

Får jag halsbränna om 3-4 dagar blir jag glad! Det hade jag sist innan bim och det har jag ALDRIG annars!

• Milou3

Men hur många dagar efter äl eller innan bim testar ni?

Varit gravid ett par gånger genom åren och har två barn och det tidigaste jag testat svaagt är på äl +11

• Milou3

Hört att 2 msk kallpressad vetegroddsolja och D-vitamin ska göra susen!

Har själv försökt 5 ggr sedan uttag av hormonspiral och blev gravid på 3:e försöket ( 1:a försöket efter att jag börjat med vetegroddsolja) men fick mf i V.5

Nu hoppas jag på ett pluss den 9 feb! Men tror inte det tog sig ?? Inga symptom alls. Inte ens när jag känner efter.

• Milou3

Det blir frågetecken när jag lägger in en smiley.

Någon som fått nästan helt positivt äl-test 8 dagar innan bim?

• Milou3

Fast får man inte positivt på äl test även innan mens? Iof över en vecka kvar till mens.

Och visar äl test positivt INNAN gravtest gör det?

Inväntar mina gravtest på posten. Känner iof verkligen noll så mina förväntningar är sjukt låga om ens alls.

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017