• JessK

BIM FEBRUARI 2017

Hej. Jag hoppar in här. Efter en jätte konstig cykel denna i januari. Fick mens en vecka för tidigt å höll bara på en dag . Men jätte negativa test. Så vi försöker denna månad igen. Är det någon mer än jag som brukar få väldigt svullen mage innan mens? Jag får alltid d, men går över när mensen slutar. Men inte denna gång..

• JessK
    Mect skrev 2017-02-04 06:54:59 följande:

En dag innan mens fick jag svagt positivt på gravtest. Även positivt idag, två dagar efter mensen upphörde. Tidigt missfall misstänker jag. Någon som har erfarenhet?

Kan även vara en nidblödning.

Jag fick en blödning när jag väntade min första, å idag är han en pigg o glad snart 6åring
  • JessK
    Mect skrev 2017-02-04 10:51:09 följande:

Var det en blödning son var precis som mens du fick eller var det mindre?

Va typ som mens men en dag bara
  • JessK

Bim typ nu å verkar som mensen är på gång även denna månad. Så här verkar det inte blivit något nu heller. Men allt har sin tid. Grattis till er alla som plussat

• JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-09 10:16:50 följande:

BIM imorgon och är inte särskilt hoppfull tyvärr. Haft molvärk och ont i brösten men det har man ju ändå ^^ Vill typ inte testa, man blir bara besviken när dte är sådär tokblankt!

Samma här!! Man blir gör besviken. Men du har ju iaf inte fått den där inte efterlängtade mensen iaf
  • JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-09 12:06:45 följande:

Nä det ger ju iallafall en liten strimma hopp! När har du BIM?

Hade bim till lördag egentligen, men den satte fart här på dagen :-\ suuck.
  • JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-10 07:01:44 följande:

Ah va trist :/ BIM idag för mig och jag är helt säker på att den kommer... Vi får tagga om för BIM i mars!

Aa gör trist. Men ändå lite positivt, förra månaden va mensen helt knäpp å kom en vecka tidigt å höll bara på i EN dag så lite skönt att d e normalt igen haha.

Men du har inte fått den än iaf så än finns det hopp håller tummarna för dig att den inte kommer
  • JessK
    PinkLipstick skrev 2017-02-10 13:56:34 följande:

Hej ! Jag hoppar in här, BIM 14/2 , och håller alla tummar och tår!

Vi har försökt sen november att få utöka vår familj, jag har en pojk som är 5 år ( född i november 2011 ) . Sambon har inga barn sen tidigare o längtar massor :)

Grattis till er som plussat!! ????

Hur kände ni innan plusset?

Jag har inga känningar alls, lite molande värk till o från i magen, men gissar väl att tanten är på väg hit :(

Hihi jag har åxå en son född 11

Dock inget plus denna månad här.
  • JessK
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 01:47:32 följande:

Inte för dig heller? :( tror vi måste ta nya tag vi som inte plussat och hålla tummarna ordentligt! Hoppet är det sista dör säger dom...

Vill verkligen ha vårt plus :/

Nej tråkigt nog så fick jag min mens i torsdags. När har du bim? Så länge den inte dykt upp så finns hopp
  • JessK
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

Grattis !!
  • JessK
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:47:33 följande:

Tack. Tråkigt med mensen som dyker upp

Ja fast skam den som ger sig kommer när det är menat att det ska komma